راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدارس خصوصی کودکان، برای شهریه بیت‌کوین دریافت می‌کنند

مدارس خصوصی کودکان، در حال پذیرش بیت‌کوین به‌جای پرداخت شهریه است. مدارس خصوصی کودکان در حال حاضر می‌توانند، برای پرداخت شهریه از طریق بیت‌کوین اقدام می‌کنند.

در این ماه، یکی از مؤسسان the Montessori Schools در نیویورک به نام Marco Ciocca، اعلام کرد که از والدین برای پرداخت شهریه مدرسه، بیت‌کوین خواهد پذیرفت. در یک طرح آموزشی در Montessori، معلم ایتالیایی Maria Montessori، استقلال و آزادی را همراه با محدودیت‌های آن‌ها آموزش می‌دهد.

مدرسه‌های Montessori در نیویورک، در محله‌های Flatiron و Soho کلاس دارد و هزینه‌ای معادل با ۳۰٫۹۵۰ دلار برای کلاس‌های تمام‌وقت خود دریافت می‌کند. Ciocca به نشریه Town & Country می‌گوید: «ما به نقاط ضعف و قوت توجه کرده و متوجه شدیم که احتمالاً الآن زمان خوبی ست، زیرا ورود به مسیر اصلی آغاز شده است. این امر باعث شد که ما اولین پیش‌دبستانی پذیرنده بیت‌کوین به‌عنوان یک سیستم پرداخت باشیم.»

بر اساس گفته‌های Ciocca تعداد کمی از والدین برای پرداخت شهریه از ارزهای دیجیتالی استفاده کردند. از Ciocca پرسیده شد که نگاه کلی مدرسه، درباره ارتباطات مشکوک بیت‌کوین، با فعالیت‌های غیرقانونی چگونه است و او در جواب گفت: «ما یک مدرسه‌ایم و از سلامت کامل برخورداریم و واضح است که با کودکان سروکار داریم.»

نویسنده News می‌گوید که شهریه پیش‌دبستانی دخترش با بیت‌کوین قابل پرداخت است همین اواخر یکی از نویسندگان بخش کسب‌وکار به نام Sara Silverstein، توضیح داد که چگونه می‌تواند با بیت‌کوین هزینه مهدکودک دخترش را پرداخت کند.

او اشاره کرد که این‌یک برخورد پرمنفعت بوده که مدرسه ایمیلی درباره پذیرش ارزهای دیجیتالی ارسال کرده است. چون او توانست افزایش ۳۰ درصدی ارزش بیت‌کوین در طول آن هفته را تجربه کند.

Silverstein توضیح داد: «مهلت پرداخت بقیه مبلغ شهریه پیش‌دبستانی دختر من در تاریخ ۱ ژوئن است. من پیامی از بخش اطلاعاتی مدرسه دریافت کردم و از این طریق مطلع شدم که آن‌ها از اعلام پذیرش بیت‌کوین برای پرداخت شهریه خشنود هستند.اگر پیشنهاد آنان را بپذیرم، مبلغ ۹٫۵ بیت‌کوین با توجه به قیمت جاری بیت‌کوین به آن‌ها پرداخت خواهم کرد. اگر می‌خواستم همین هزینه را یک ماه پیش از طریق بیت‌کوین پرداخت کنم، قیمت آن ۱۷ بیت‌کوین می‌شد و درصورتی‌که قبض پرداختی مربوط به ۲ ماه گذشته باشد، حدود ۲۴ بیت‌کوین باید پرداخت می‌کردم.»

تولید ایده‌های دانش‌آموزی خلاقانه مهدکودک Silverstein و Montessori، تنها مدارسی نیستند که از بیت‌کوین استفاده می‌کنند. پیش‌دبستانی Indian Mountain School که یک مدرسه خصوصی مستقل برای کودکان مقطع پیش‌دبستانی است، برای جمع‌آوری کمک‌های مالی از بیت‌کوین استفاده می‌کند.

Charles Allen، فارغ‌التحصیل IMS، (هنگام پذیرش بیت‌کوین توسط مدرسه) توضیح داد: «ما بر این باوریم که این فرصت تنها مورداستفاده والدین نبوده و افق وسیع‌تری برای نسل بعدی و کسب درآمد برای دانش آموزان IMS از طریق درک فنّاوری های جدید، فراهم خواهد کرد که بی‌شک در آینده آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.»

منبع: کوین ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.