راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فناپ هم با «فناپ موبایل» به جمع شرکت‌های دارای مجوز mvno پیوست

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ، شرکت فناپ‌موبایل موفق به اخذ پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) شد. شرکت فناپ پس از گذشت بیش از یک سال از دریافت موافقت اصولی اپراتور مجازی تلفن همراه، موفق به دریافت پروانه این اپراتور از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور شد.

اوایل سال ۹۳ بود که رگولاتوری با ایده افزایش رقابت در بازار اپراتورهای تلفن همراه، برای اولین بار در ایران به بررسی امکان‌سنجی و تدوین چارچوب و سیاست‌های کلی ورود و توسعه اپراتورهای مجازی تلفن همراه پرداخت.

تقریباً اواخر همان سال نیز این سازمان با انتشار شرایط دریافت‌کنندگان مجوز این اپراتور نوین، طی فراخوانی از متقاضیان دعوت به اعلام آمادگی کرد و درعین‌حال با استقبال چشمگیری نیز مواجه شد؛ تا جایی که بیش از ۵۰ شرکت حقوقی برای فعالیت و کسب مجوز این اپراتور اعلام حضور کردند.

فناپ‌موبایل در آن زمان، جزو اولین گروه از شرکت‌های متقاضی دریافت مجوز MVNO بود که توانست بهمن‌ماه ۹۴ موافقت اصولی اپراتور مجازی تلفن همراه را از رگولاتوری دریافت کند و کمی بعد نیز با رایتل به‌عنوان اپراتور میزبان قرارداد ببندد.

این شرکت به‌تازگی موفق به اخذ پروانه MVNO شده است؛ پروانه‌ای که برای مدت پنج سال اعتبار دارد و اجازه ارائه خدمات متنوعی را در قالب یک اپراتور مجازی به فناپ‌موبایل می‌دهد.

اپراتورهای مجازی تلفن همراه به دلیل چابکی و انعطاف‌پذیری بالا به‌سادگی می‌توانند در قامت یک اپراتور تخصصی، به ارائهٔ خدمات موردنیاز بخش‌های مشخصی از بازار اقدام کنند و فصل جدیدی را در تحقق مطالبات مردم از نیازمندی‌های روز تکنولوژی بگشایند.

1 دیدگاه
  1. مجید فا می‌گوید

    پیش شماره اپراتور مجازی نوع دوم فناپ موبایل چنده ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.