راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین مرحله از جشنواره طلایی پایانه‌های فروشگاهی بانک تجارت برگزار شد

اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره طلایی پایانه‌های فروشگاهی بانک تجارت با همکاری شرکت کارت اعتباری ایران کیش در عصر روز جمعه، یکم اردیبهشت 96 در بازار رضا واقع در چهار راه گلوبندک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم به قید قرعه و بر اساس میزان امتیاز کسب شده طی تاریخ 95/12/01 الی 96/01/15، تعداد 18 کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان دارای حساب در بانک تجارت اهدا شد.

از دیگر بخش‌های این مراسم که با استقبال گسترده مشتریان بازار رضا برگزار شد، مراسم اهدا 80 کارت هدیه یک میلیون ریالی به دارندگان تجارت کارت بود که در این مجموعه و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان ایران کیش خرید خود را در بازه زمانی فوق به انجام رسانده‌اند.

جشنواره فوق که تا پایان شهریورماه سال 96 ادامه دارد در مجتمع‌های تجاری پاساژ رضا، قائم تجریش و میلاد نور در تهران و مراکز خرید سیتی سنتر در اصفهان، ستاره باران در تبریز، آفتاب شیراز و پروما مشهد نیز برگزار خواهد شد.

دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankish.com مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.