راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتقال وجه تا سقف 15 میلیون تومان با کارت بانک صادرات

دارندگان کارت‌های شتابی با مراجعه به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور از خدمات برداشت و انتقال وجه برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به‌منظور افزایش سطح دسترسی کاربران به خدمات بانکی امکانی را فراهم کرده است که بر اساس آن دارندگان کارت‌های شتابی از طریق pin pad (پایانه مستقر در شعب) می‌توانند تا سقف مبلغ 5 میلیون ریال از حساب خود برداشت کنند.

همچنین دارندگان کارت‌های شتابی می‌توانند ضمن مراجعه به بیش از 2600 شعبه و باجه این بانک در اقصی نقاط کشور نسبت به انتقال وجه تا سقف مبلغ 150 میلیون ریال اقدام کنند.

کاربران علاوه بر استفاده از خدمات قابل‌ارائه در شعب از قابلیت‌های ابزارهای پرداخت این بانک شامل: 525 هزار پایانه فروش، بیش از 5 هزار دستگاه خودپرداز، سامانه همراه بانک، همبانک بهره‌مند شوند.

این بانک برای رفاه حال کاربران در سراسر کشور تمهیدات ویژه‌ای منظور کرده و نسبت به افزایش زمان فعالیت شعب و ارتقای کمی و کیفی خدمات قابل‌ارائه از طریق سامانه‌های الکترونیکی اقدام شده است. بر این اساس بانک متبوع با تعیین تعداد 644 شعبه به‌عنوان شعب منتخب که فهرست آن‌ها در سایت www.bsi.ir قابل‌دسترس است آمادگی دارد تا خدمات متنوع بانکی را در ایام پایانی سال 95 نیز در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.

4 دیدگاه
  1. سعید مومنی مجد می‌گوید

    آیا میتوان از سایر دستگاه های خودپرداز نیز انتقال تا ۱۵۰میلیون ریال انجام داد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.