راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایده‌های خلاق در جلب رضایت مشتریان بانکی

در صبح روز یکشنبه هشت اسفندماه، مهندس محمدجواد آذری جهرمی معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مدیرعاملی شرکت ارتباطات زیرساخت را نیز عهده‌دار است در دیداری که با دکتر فرامرز خالقی داشت، حمایت خود را از ایده‌های خلاق و طرح‌های نوآورانه مؤثر در جلب رضایت مشتریان بانکی بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، در این بازدید که در پی دیدار هفته گذشته فرامرز خالقی، علی‌اکبر حاجبی مشاور مدیرعامل، مهدی تکبیری عضو هیئت‌مدیره سداد انجام شد، مهندس جهرمی ضمن بازدید از طرح‌ها و نوآوری‌های اخیر در دست اجرای شرکت داده‌ورزی سداد، در حوزهٔ بانکداری الکترونیک و بانکداری در بستر شبکه‌های اجتماعی، حمایت خود را از ایده‌های خلاق و طرح‌های نوآورانه مؤثر در جلب رضایت مشتریان بانکی خاطرنشان کرد.

جهرمی در ادامه با تأکید بر اهمیت فراهم‌سازی یک بستر امن در ارائه سرویس‌های جدید، مقبول و مطلوب بانکی، هرگونه پشتیبانی عملی و همکاری کامل مجموعه تحت نظارت خود را در این زمینه یادآور شد. در ادامه این دیدار، پس از صرف ناهار کاری و در پی پیشنهاد مدیرعامل داده‌ورزی سداد، مهندس جهرمی و هیئت همراه از حوزه‌های فنی و پروژه‌های خدمات نوین شرکت، بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با ابراز علاقه‌مندی و صرف وقت کافی و همچنین ورود به مباحث تخصصی به گفت‌وگو با مدیران پروژه‌های مختلف و کارشناسان و متخصصان شرکت داده‌ورزی سداد پرداخت. در این دیدار علی‌اکبر حاجبی مشاور مدیرعامل، دکتر تکبیری معاون عملیات، مهندس مختاریان معاون نرم‌افزار و همچنین عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک ملی، مهندس جهرمی و هیئت همراه را میزبانی کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.