راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز به کار بزرگ‌ترین زنجیره بلوک‌ها در کشور چین در سال 2017

شرکت Juzhen واقع در شانگهای که بزرگ‌ترین آغاز به کار زنجیره بلوک‌ها در کشور چین است، در سپتامبر 2016 به ارزش $23m رسیده است تا به این ترتیب نزدیک به هدف سهام دارایی‌های دیجیتال غربی و R3CEV برسد.

از آن زمان تابه‌حال Juzhen با کنسرسیوم زنجیره بلوک‌ها دفتر کل چین همکاری می‌کند و نمایندگانش می‌گویند که به توسعه در غرب نیز می‌اندیشد؛ مانند آغاز به کار Hyperledger ‘s Fabric و محصولات R3 Corda.

Ada Xiao مدیرعامل Juzhen در بازاریابی خارج از کشور گفت: «ما محصولاتمان را بر اساس درک دقیق از نیازها و تجارت اعضایمان طراحی می‌کنیم.»

Xiao که خود عضو سابق Fenbushi Capital بوده گفت که فناوری Juzhen موفقیتی در حفظ حریم شخصی، زیست‌سنجی و کنترل دسترسی خواهد بود.

او همچنین خاطرنشان کرد که شرکت با اعضای کنسرسیوم دفتر کل چین و هم‌چنین مشتریان خود به‌منظور اصلاح و سنجش فناوری همکاری می‌کند.

Xiao گفت: «ما از محصولات Juzhen به‌عنوان لایهٔ زیرین استفاده می‌کنیم و قصد داریم که تمامی نرم‌افزارهایمان را بر این اساس بنا کنیم که خود شامل آنچه مه برای اعضای دفتر کل چین نیز انجام می‌دهیم، می‌شود.»

مدیرعامل Juzhen پیش‌بینی کرد که تا پایان سال 2017 شرکت یک نسخه دوم از محصول Q2 را باهدف تولید تجاری روانه بازار خواهد کرد.

منبع: کوین ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.