راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش سرمایه 100 درصدی پککو تصویب شد

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در روز سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۵ با حضور ۸۴.۶۰ درصد از سهامداران با موضوع تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت برگزار شد و در این مجمع افزایش سرمایه 100 درصدی پککو تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو)، این جلسه به ریاست محمدرضا فقیری، نظارت وجیه اله ساعدی و ویدا بیگدلی، کهن دل نماینده سازمان بورس و زین‌العابدین گندمکار به‌عنوان دبیر مجمع تشکیل شد.

Mazpe-1-Way2pay-95-10-30

در جلسه مجمع پس از استماع گزارش توجیهی افزایش سرمایه توسط مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت و گزارش بازرس قانونی و انجام پرسش و پاسخ، مجمع به اتفاق آراء با افزایش سرمایه از مبلغ ۱، ۸۲۱، ۷۰۴ میلیون ریال به ۳، ۶۴۳، ۴۰۸ میلیون ریال به میزان ۱۰۰ درصد در دو مرحله موافقت کرد و مقرر شد افزایش سرمایه مرحله اول به مبلغ ۹۱۰، ۸۵۲ میلیون ریال (معادل ۵۰ درصد) بلافاصله بعد از مجمع عملیاتی و افزایش سرمایه مرحله دوم به مبلغ ۹۱۰، ۸۵۲ میلیون ریال در اختیار هیئت‌مدیره قرار گرفت تا نسبت به انجام آن طبق برنامه هیئت‌مدیره تا پایان سال ۱۳۹۶ اقدام کنند. افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی انجام خواهد شد.

Mazpe-Way2pay-95-10-30

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در محل سالن همایش موسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان گسترش نوسازی و صنایع ایران واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایران‌شناسی، خیابان نهم، برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.