راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رمیس با دو محصول جدید برای اولین بار به نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت آمد

شرکت رمیس اولین حضورش را در ششمین دوره از همایش‌های بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تجربه می‌کند. این شرکت که سابقه‌ای 15 ساله در عرصه فناوری اطلاعات دارد، به‌تازگی فعالیت‌هایش را در حوزه پرداخت الکترونیک و تراکنش، سخت‌افزار و نرم‌افزار مرتبط با این حوزه آغاز کرده است.

.

رونمایی از دو محصول جدید

شرکت رمیس در نمایشگاه امسال، از دو محصول مهم خود در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک رونمایی می‌کند. یکی از این دو محصول، پلتفرمی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا سرویس‌های بانکداری الکترونیکی را با توجه به نیاز و سلیقه خود تغییر دهند.

این پلتفرم محصول شرکت هلندی Backbase است که سرویس‌های بانکداری الکترونیکی را در قالبی جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بعدازظهر روز اول نمایشگاه این محصول به‌طور رسمی به فعالان صنعت پرداخت معرفی شد.

وحید محمودیان، مدیر کسب‌وکار پرداخت الکترونیک شرکت رمیس در مراسم معرفی این محصول از گرایش هرچه بیشتر مشتریان به سمت موبایل جهت انجام کارهای بانکی‌شان گفت و اینکه هدف شرکت رمیس نیز ارائه خدمات در این حوزه به مشتریان است. محمودیان در ادامه افزود: «بحث Omni channel در حوزه بانکی می‌تواند موجب کاهش هزینه بخش آی‌تی شود و بسیاری از مسائل و مشکلات بانکداری سنتی را در خصوص ارائه سرویس‌ها و خدمات جدید برطرف می‌کند.»

backbase-1000-way2pay-95-10-14
رونمایی از محصول Backbase شرکت رمیس در ششمین همایش بانکداری الکترونیک

او شرکت Backbase را یکی از پیشروان در ارائه محصولات Omni channel دانست و عنوان کرد: «در حال حاضر بیش از 90 مؤسسه مالی معتبر بین‌المللی از محصولات شرکت Banckbase استفاده می‌کنند.»

همچنین محمودیان در ادامه صحبت‌هایش از تجربه خوبی که از محصول Backbase توسط شرکت داده‌ورزی سداد برای محصول «بام» بانک ملی انجام شد، یاد کرد.

به گفته محمودیان، این محصول صرف حوزه بانکی نیست و یکی از برنامه‌های شرکت رمیس، ارائه این محصول به دیگر شرکت‌ها ازجمله شرکت‌های بیمه‌ای است.

محصول دیگر شرکت رمیس برای ارائه در نمایشگاه ششمین بانکداری الکترونیک، سرویس کیف پول موبایلی است. رمیس برای ارائه این محصول با شرکت Comviva که در حال حاضر بیشترین سهم بازار کیف پول موبایلی دنیا را در اختیار دارد، قرارداد همکاری امضا کرده است. رونمایی و معرفی این محصول، صبح روز دوم انجام می‌شود.

.

غرفه پررفت‌وآمد

در اولین روز از ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، غرفه رمیس از همان ساعات ابتدایی آغاز مراسم، میزبان مهمانی از حوزه معاونت، مدیرعاملان بانک‌ها، شرکت‌ها و بیمه‌ها بود.

remis1-1000-way2pay-95-10-14
حضور بازدیدکنندگان در غرفه رمیس

بااینکه رمیس اولین بار بود که در دوره همایش‌های سالانه بانکداری و نظام‌های پرداخت برج میلاد شرکت می‌کرد، اما استقبال از این غرفه قابل‌قبول بود.

remis2-1000-way2pay-95-10-14
بازدید مدیران و معاونان ارشد از غرفه رمیس در ششمین همایش بانکداری الکترونیک

روز اول نمایشگاه مدیران و معاونان بانک کشاورزی، بانک سرمایه، بیمه دی، شرکت پرداخت نوین آرین، بانک حکمت، شرکت توسعه فناوری تجارت حکمت، شرکت امید سپه، بانک سپه، بانک ایران و ونزوئلا، بانک انصار، شرکت شهرآوازه بانک شهر، پست بانک، بانک ملت، بانک پارسیان و بانک تجارت از غرفه رمیس بازدید و با مدیران ارشد این شرکت گفتگو کردند.

remis31000-way2pay-95-10-14

در بعدازظهر روز نخست، رمیس میزبان دیگر مهمانانش از شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، بانک توسعه تعاون، شرکت خدمات رایان اقتصاد نوین و شرکت توسن TLS بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.