راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پککو نخستین درگاه رسمی و امن موبایلی کشور را راه‌اندازی کرد

درگاه پرداخت موبایلی پککو در کافه بازار (بزرگ‌ترین جامعه کاربران نرم‌افزار موبایلی ایران) فعال و در نمایشگاه الکامپ با حضور مدیران کافه بازار رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، مهندس عبدالعظیم قنبریان، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ضمن اعلام این مطلب افزود، این درگاه پرداخت موبایلی با رعایت کلیه الزامات امنیتی و بر مبنای آخرین استانداردهای بین‌المللی ویژه نرم‌افزارهای موبایلی دارای امکان پرداخت راه‌اندازی شده و سطح جدیدی از خدمات را برای کاربران نرم‌افزارهای موبایلی فراهم کرده است.

او افزود این درگاه پرداخت نیاز کاربران به مراجعه به درگاه پرداخت اینترنتی و ورود 4 فاکتور اطلاعات کارت را برطرف کرده و کاربران می‌توانند در محیط نرم‌افزاری که برای استفاده از خدمات آن قصد پرداخت را دارند و در صفحه درگاه موبایلی پارسیان با ورود شماره کارت و رمز دوم نسبت به پرداخت امن با تضمین پککو اقدام کنند.

او ادامه داد، این درگاه پرداخت برای نخستین بار در کشور توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طراحی و راه‌اندازی شده است.

قنبریان خاطر نشان کرد، با توجه به اعتماد بزرگ‌ترین سایت‌های میزبان نرم‌افزارهای موبایلی و صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ مبتنی بر موبایل به پککو، قراردادهای لازم با برخی از سامانه‌های موبایلی کشور منعقد و در این راستا این سامانه را در نمایشگاه الکامپ با حضور مدیران کافه بازار رونمایی کنند.

دارندگان نرم‌افزارهای تلفن همراه می‌توانند برای دریافت این خدمات ویژه و متمایز با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان تماس حاصل کرده و نیز در طی نمایشگاه الکامپ به غرفه پککو سالن 38 مراجعه کنند.

1 دیدگاه
  1. حسین شیرزاد می‌گوید

    من تلفن ثابت قطع شده بود بااستفاده ازتاپ پرداخت کردم هنوز وصل نشده علت چیه….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.