راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تخفیف ویژه راه پرداخت برای شرکت‌کنندگان در اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی

3 روز به پایان ثبت‌نام در اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی زمان باقی است. این اجلاس در تاریخ 22 آذرماه در سالن همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور طراحان و توسعه‌دهندگان وب، فعالان فضای مجازی و علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات و فضای وب برگزار می‌شود.

در این اجلاس سخنرانانی از حوزه‌های مختلفِ تخصصی نظیر مهندس مهدی راسخ (معاون محترم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات)، شروین مشایخ (مربی استارت‌آپ، طراح و مشاور دیجیتال)، سجاد بهجتی (استراتژیست محتوا و کپی رایتر)، سالار کابلی (توسعه‌دهنده نرم‌افزار)، حمید همتی (ریاست کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی)، اسما کروبی (مدیریت طراحان تجربه تی آرا)، مصطفی امیری (بنیان‌گذار زرین‌پال)، اکبر هاشمی (سردبیر هفته‌نامه شنبه)، مهدی رودکی (متخصص سئو)، محمدمهدی باقری (ویراستار و پژوهشگر زبان فارسی)، ناصر غانم زاده (مدیر فینوا و سرمایه‌گذار) و محمدامین مصباحی (متخصص معماری نرم‌افزار) به سخنرانی و ارائه مطالب مفید در حوزه‌های مرتبط با خود خواهند پرداخت.

همچنین در پایان این اجلاس، پانلی تخت عنوان «بررسی حباب استارت‌آپ در وب فارسی» برگزار خواهد شد که به بررسی موانع رشد استارت‌آپ‌ها، خطرهای احتمالی برای پیشرفت آن‌ها و مسائل مرتبط با کسب‌وکارهای نوپا برگزار خواهد شد که ریاست این پانل را آقای اکبر هاشمی، سردبیر هفته‌نامه شنبه بر عهده خواهند داشت و همچنین مصطفی امیری، ناصر غانم زاده و محمدامین مصباحی از اعضای این پانل خواهند بود. مخاطبان جهت پیشنهاد پرسش از این عزیزان در پانل مذکور می‌توانند سؤالات خود را با هشتگ #AskPW در شبکه‌های اجتماعی مطرح نمایند.

راه پرداخت شما مخاطبان عزیز را به شرکت در این اجلاس دعوت می‌کند. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با دبیرخانه اجلاس، مخاطبان راه پرداخت قادر هستند با 40 درصد تخفیف ویژه در این رویداد شرکت کنند.

کد تخفیف: Way2Pay

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به منبع این خبر به آدرس www.pwconf.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.