راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان پرداخت با فرمان صوتی شرکت اسکوئر راه‌اندازی شد

سمانه سمیعی / در این سرویس، کاربران می‌توانند به‌عنوان یک ویژگی اختیاری انتخاب کنند که مبلغ مشخصی در قالب یک هدیه برای مخاطب موردنظرشان ارسال شود.

شرکت اسکوئر (Square Cash) اعلام کرده است که با به‌روز رسانی‌های جدید سیستم‌عامل iOS توانسته است که قابلیت ارسال و دریافت پول از طریق iMessage و یا روبات سخنگوی Siri را برقرار کند.

در این سرویس، کاربران می‌توانند به‌عنوان یک ویژگی اختیاری انتخاب کنند که مبلغ مشخصی در قالب یک هدیه برای مخاطب موردنظرشان ارسال شود. در این صورت هنگامی مخاطب کاربر، مبلغ را دریافت می‌کند پیام اطلاع‌رسانی دریافت وجه، در قالب یک سورپرایز نمایش داده می‌شود. در به‌روز رسانی جدیدی که برای iOS آمده است، کاربران می‌توانند از ربات نرم‌افزاری سیستم‌عامل iOS که Siri نام دارد، درخواست کنند که مبلغ مشخصی را پرداخت یا دریافت کند. اپلیکیشن شرکت اسکوئر به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپلیکیشن App Store قابل دانلود است و با کلیه iPhone ها، iPad و Apple Watch ها سازگاری دارد.

در چند روز اخیر، خبری مبنی بر اولین سرویس انتقال وجه صوتی حاوی جزئیات نحوه عملکرد این سرویس منتشر شد. مدرن‌ترین بانک اروپا، بانک N26 نیز برای مشتریان خود امکان انتقال وجه از طریق Siri و iMessage را برقرار کرده است.

منبع: بانکداری الکترونیک / The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.