راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کت‌های مجهز به فناوری پرداخت غیرتماسی به بازار آمد

دیری نخواهد پایید که فناوری بی‌سیم در سراسر جهان در عرصه مُد و لباس رایج خواهد شد. خرده‌فروشی بریتانیایی لایل و اسکات، فناوری پرداخت غیرتماسی را در دکمه‌سردست آستین راست کت‌های خود جاسازی کرده است. ترکیبی از مُد و سبک زندگی.

BPay-Coat-Payment-6-620-Way2pay-95-06-17

این تراشه کوچک، شبیه به همان نوع تراشه‌های موجود در کارت‌های اعتباری و نقدی است که اجازه می‌دهد کاربران به‌سادگی با ضربه آهسته دکمه‌سردست به پایانه‌های پرداخت از آن استفاده کنند. پروژه یک اقدام مشترک است که با سیستم «bPay» شرکت «barclaycard» برای همه مشتریان ویزاکارت یا مسترکارت ثبت شده Barclays راه‌اندازی می‌شود.

BPay-Coat-Payment-1-620-Way2pay-95-06-17 BPay-Coat-Payment-3-620-Way2pay-95-06-17 BPay-Coat-Payment-2-620-Way2pay-95-06-17

اولین کت با فناوری پرداخت غیرتماسی

جاناتان بریجز، مدیر پروژه نوآوری در لایل و اسکات توضیح می‌دهد: «ما به‌عنوان یک نام تجاری پذیرای میراث خود هستیم، بااین‌حال درک می‌کنیم که باید مطابق با سبک زندگی مشتریان مدرن حرکت کنیم. نوآوری کلید تحقق این امر است و بنابراین ما مفتخریم که با همکاری bPay، اولین کت پرداخت غیرتماسی در جهان را روانه بازار می‌کنیم. این کت می‌تواند برای پرداخت در هر ترمینال غیرتماسی برای انجام معاملات تا ۳۰ پوند استفاده شود که درنهایت گام بعدی را در برآورده سازی نیاز مصرف‌کننده برای انعطاف‌پذیری و راحتی بر می‌دارد.»

BPay-Payment-620-Way2pay-95-06-17 BPay-Coat-Payment-5-620-Way2pay-95-06-17 BPay-Coat-Payment-4-620-Way2pay-95-06-17

کت‌ها با رنگ آبی تیره و مشکی موجود هستند، برخی می‌گویند، این سیستم پرداخت امن‌تر از حمل پول نقد است و امنیت آن به همان اندازه کارت‌های اعتباری و نقدی است، زیرا تمام این شیوه‌های پرداخت از همان نوع حفاظت در مقابل کلاه‌برداری بهره می‌برند که در کارت‌های غیرتماسی استفاده می‌شود. اگر تحت هر شرایطی این کت به سرقت برود، کاربران می‌توانند به‌وسیله نرم‌افزار «bPay» تلفن همراه خود یا وب‌سایت تراشه را خاموش کنند.

منبع: فردانما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.