راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سازمان فناوری اطلاعات برای شناسایی استارت‌آپ‌های شهر هوشمند فراخوان داد

سازمان فناوری اطلاعات برای شناسایی استارت‌آپ‌های شهر هوشمند فراخوان داد. این فراخوان باهدف حضور استارت‌آپ‌های حوزه شهر هوشمند در دومین همایش شهر هوشمند از سوی «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» وابسته به سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام‌شده است؛ کسب‌وکارهای نوپا می‌توانند در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند به‌طور رایگان حضورداشته باشند و از این فرصت برای معرفی کسب‌وکار خود استفاده کنند.

مهلت ثبت‌نام این استارت‌آپ‌ها تا تاریخ ۲۲ مردادماه جاری عنوان‌شده است. به این منظور، کسب‌وکارهای نوپا که موضوع فعالیت آن‌ها به هر نحو با خدمات عمومی و شهری مرتبط است مانند سیستم حمل‌ونقل، خدمات عمومی، سرویس‌های واقعیت افزوده، مسیریابی، نقشه، برنامه‌های مرتبط تلفن همراه، اطلاع‌رسانی و سایر موارد، می‌توانند درخواست حضور در نمایشگاه شهر هوشمند را از طریق بخش خدمات در سامانه اینترنتی «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» به نشانی https://www.ictstartups.ir/fa/service/15731 ارسال کنند.

همایش شهر هوشمند، شهریورماه در تهران برگزار می‌شود. جایزه استارت‌آپ برتر نیز به انتخاب کمیته ارزیابی این همایش تعلق خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.