راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشتی مدیرعامل شرکت مبنا فرتاک کیش شد

رشتی که پیش‌ازاین مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا بود، به‌عنوان مدیرعامل شرکت مبنا فرتاک کیش انتخاب شد.

مبنا فرتاک کیش در زمینه کیف پول خرد الکترونیکی و کارت‌های چندمنظوره فعالیت می‌کند. همچنین، این شرکت به دنبال طراحی و توسعه اسکیمای کارت‌های خارج از شتاب مانند کارت‌های وفاداری، دانشجویی، دانش‌آموزی است. رشتی درباره مأموریت این شرکت گفت: «فرتاک به دنبال سازگار کردن مشتریانش با بازار بانکی جدید ایران است.»

به گفته مدیرعامل شرکت مبنا فرتاک کیش با توجه به سیاست‌هایی که در خصوص کارمزد تراکنش‌های خرید دستگاه‌های کارت‌خوان وجود دارد، هزینه‌های سنگینی به بانک‌ها وارد می‌شود. برای تعدیل این هزینه‌ها برخی از بانک‌ها سقف تراکنش خرید از دستگاه کارت‌خوان تعیین کرده‌اند و کارت‌ها را محدود کردند که این به‌نوعی پاک کردن صورت‌مسئله است و نه حل کردن مسئله.

.

فعالیت شرکت مبنا فرتاک کیش در حوزه پرداخت خرد

رشتی در این خصوص گفت: «مشتریان فرتاک برخلاف رقبا که صورت‌مسئله را پاک کرده‌اند، به دنبال این است که مسئله را به شیوه نوآورانه‌ای حل کند. این حل مسئله قرار است به کمک شرکت مبنا فرتاک کیش و با ارائه کیف پول خرد الکترونیکی، کارت‌های چندمنظوره و راهکارهای نوآورانه که به‌زودی رونمایی می‌شوند، انجام شود. با ارائه این راهکارها، مشتریان فرتاک نه‌تنها صورت‌مسئله را پاک نکرده بلکه همراه با حل مسئله، بازار جدیدی برای پول خرد الکترونیکی ایجاد کرده است.»

او در ادامه با اشاره به اینکه حجمِ بالای گردشِ مالی پرداخت‌های خرد الکترونیک به شیوه فعلی، هزینه سنگینی را به شکل غیرمستقیم به تمام مردم کشور وارد می‌کند، گفت: «مشتریان فرتاک به کمک راهکارهای شرکت فرتاک نه‌تنها به کاهش هزینه‌های سربار کشور کمک می‌کند، بلکه امکان ارائه سرویس بهتر را فراهم کرده است. به‌عنوان نمونه چالش‌هایی که در نقاط پرداخت خرد وجود دارد با کمک راه‌حل‌های فرتاک حل خواهد شد. علاوه بر این‌ها، کاهش هزینه‌های اسکناس و همچنین درآمدزایی و بهینه‌سازی فضا برای رگولاتوری ازجمله دستاوردهای فعالیت‌های این شرکت خواهد بود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.