راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت مبنا کارت آریا در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

ایسنا در  گزارشی با عنوان آغاز فصلی نو در صنعت پرداخت به حضور شرکت مبنا کارت آریا در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه پرداخت است.

ایسنا نوشت: نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور بانک‌های کشور و شرکت‌های پرداخت الکترونیک ۲۰ الی ۲۳ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد. مبناکارت آریا در آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌های خود در این نمایشگاه و بین سایر شرکت‌های پرداخت الکترونیک، حضوری پر رنگ داشت و محصولات و خدمات نوین خود را در زمینه صنعت پرداخت الکترونیک به بازدید کنندگان معرفی کرد. ارایه جدید‌ترین دستگاه‌های کارتخوان، خدمات بر پایه کد #۷۷۰*، AVL و M POS از جمله محصولات و سرویس‌های این شرکت هستند.
مرتضی حسینی، مدیرعامل شرکت مبناکارت آریا درمورد چشم‌انداز این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک گفت:

صنعت پرداخت‌ الکترونیک به گونه‌ای جهانشمول در حال پیشرفت است. این در حالی است که در ایران نیز با گذشت بیش از یک دهه از ورود این صنعت به کشور، ‌ می‌توان گفت این صنعت دوران بلوغ و جوانی خود را سپری کرده و برای رشد بیشتر، نیازمند ایجاد تغییرات مثبت و اجرای طرح‌های جدید در زمانی معقول با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه و دست‌ اندرکاران این صنعت است.

وی در رابطه با فرهنگ‌سازی نیز تاکید کرد:

همکاری مسئولان و نهادهای آموزشی برای فرهنگ‌سازی برای استفاده‌ صحیح و امن مردم از خدمات پرداخت الکترونیک موجب تاثیرگذاری بر اعتلای این صنعت و صرفه‌جویی در منابع می‌شود.

حسینی اظهارکرد:

ما نیز به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرداخت الکترونیک کشور تمام کوشش خود را به کار بسته‌ایم تا در دوران رشد و تحول این صنعت بتوانیم به روز‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات را در اختیار مردم ایران و مشتریان که شایسته‌ بهترین خدمات و امکانات هستند، قرار دهیم.

Mabna-620-way2pay-95-04-23

مدیرعامل شرکت مبناکارت آریا افزود:

شرکت مبناکارت آریا با همکاری تیم متخصص و جوان و با بهره‌گیری از تجربه‌ بزرگان صنعت پرداخت الکترونیک کشور بر آن است که نیازهای مختلف مشتریان در حوزه پرداخت را شناسایی کرده و در راستای رفع این نیاز‌ها قدم بردارد. در این مسیر ما از پیشنهادهای داخل و خارج مجموعه‌ استقبال می‌کنیم.

وی درباره برنامه‌های آتی این شرکت نیز گفت:

در حال حاضر نیز اقداماتی مجموعه مبناکارت آریا در حال شکل‌گیری است که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نتایج آن هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.