راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدرسه اقتصاد مونیخ و برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی مالی در ایران

آلمان، بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا، پیشرانه توسعه صنعتی جهان و چهارمین کشور از جهت GDP بخش اعظمی از توفیقات خود را مدیون سیستم پیشرفته آموزشی خود است. سیستمی که با فلسفۀ همخوانی و همراهی آموزش‌های آکادمیک و حرفه‌ای، توانسته است نقش بی‌بدیلی در رشد اقتصادی آلمان طی ۷۰ سال گذشته داشته باشد.

در آغاز دهه ۷۰ میلادی آلمانی‌ها در کنار سیستم دانشگاهی کلاسیک خود، اقدام به تأسیس دانشگاه‌های علوم کاربردی (Fach/Hochschule) کردند که بتوانند علاوه بر تربیت مهندسین و کارشناسان کسب‌وکار، با رعایت ضوابط دانشگاهی و اعطای مدرک همسان با دانشگاه‌ها، آن‌ها را برای ورود به بازارهای کار داخلی و بین‌المللی آماده کنند و تا امروز نیز اکثر شرکت‌های معتبر آلمانی به همکاری با فارغ‌التحصیلان این دانشگاه‌ها نسبت به دانشگاه‌های صرفاً آکادمیک آلمان راغب‌تر هستند.

دوره‌های آموزشی بین‌المللی مالی در ایران
مدرسه اقتصاد مونیخ و برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی مالی در ایران

مدرسه عالی اقتصاد مونیخ در سال ۲۰۱۱ توسط بزرگ‌ترین مرکز آموزش حرفه‌ای اروپا و آلمان (مرکز آموزش‌های حرفه‌ای باواریا) و با همکاری شرکت‌های بزرگی چون زیمنس و بایر در ایالت باواریا و شهر مونیخ افتتاح شد. هدف از تأسیس این دانشگاه استفاده از شبکه بزرگ‌ترین شرکت آموزشی خصوصی آلمان برای تربیت متخصصین در رشته‌های مهندسی و کسب‌وکار و ارائه خدمات مشاوره و آموزش به شرکت‌های نوآور در سراسر آلمان است. (+)

.

دوره‌های آموزشی بین‌المللی مالی در ایران

مدرسه اقتصاد مونیخ سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای با دبیرخانه دائمی ایکوبیگ نسبت به طراحی دوره‌های کوتاه‌مدت در حوزه بانکداری و فناوری اطلاعات در ایران و صدور مدرک بین‌المللی اقدام کرده است. (+)

در همین راستا، سمینار آشنایی با کلان داده‌ها که توسط پروفسور بوگدان از دانشمندان برجسته آلمان، رئیس دپارتمان نرم‌افزار دانشگاه ایالتی لایپزیگ آلمان و از مدرسان IBM ، تحت نظارت مدرسه اقتصاد مونیخ برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این دوره بین‌المللی مدرک رسمی مدرسه اقتصاد مونیخ را دریافت می‌کنند. (+)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.