راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نرم‌افزار جامع بانکی خوارزمی رونمایی شد

بسته نرم‌افزار جامع بانکی (Core Banking) با نام «پردیس بانک» توسط شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی معرفی شد. نشست خبری مدیرعامل و مدیران شرکت فناوری اطلاعات خوارزمی با حضور خبرنگاران با هدف معرفی جامع و تشریح قابلیت‌ها و مزایای رقابتی بسته نرم‌افزار جامع بانکی پردیس بانک در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داده شد.

شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی پیش‌ازاین در حاشیه پنجمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و همچنین سمینار Core Banking، «پردیس بانک» را با حضور چشمگیر عامل بانک‌های دولتی و خصوصی، مدیران و مسئولان فناوری اطلاعات بانک‌ها و شرکت‌های IT شبکه بانکی، کارشناسان و اساتید صنعت بانکداری کشور رونمایی کرده است.

نرم‌افزار جامع بانکی خوارزمی رونمایی شد
نرم‌افزار جامع بانکی خوارزمی رونمایی شد

امکان پیاده‌سازی «پردیس بانک» در بانک‌های بزرگ و بیش از چهار هزار شعبه ازجمله امکانات این محصول به شمار می‌رود و نکته قابل‌توجه آنکه این سیستم با هدف بومی‌سازی، نصب و راه‌اندازی، واگذاری کد منبع (Source Code) به همراه آموزش انتقال دانش توسعه و نگهداری، پشتیبانی، راهبری، مشاوره و حمایت کامل از بانک‌ها ارائه می‌شود.

در ابتدای این نشست، پرویز مقدسی، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با بیان اینکه هزاره سوم عصر ارتباطات و فناوری است، اظهار کرد: «عصر IT پرشتاب است و به‌سرعت صورت مسائل، موضوعات و محصولات نظام بانکی درحال‌توسعه و تغییر است. به همین علت باید راهکارهای جدیدی در حوزه IT با توجه به نیازهای سیستم بانکی عرضه کنیم.»

منبع: شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.