راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه 2016

سه‌شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه هفدهمین رویداد سالانه کارت و پرداخت خاورمیانه برگزار می‌شود. در بین رویداهای متعدد کارت و پرداخت، این رویداد به دلایل متعدد مورد توجه بیشتری در ایرانی‌ها قرار می‌گیرد و هر سال چند شرکت از ایران در این رویداد حاضر می‌شوند و بازدیدکننده‌های فراوانی از این رویداد بازدید می‌کنند. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به تاریخچه این رویداد.

.

داستان کارت و پرداخت خاورمیانه

کارت و پرداخت خاورمیانه (Cards & Payment Middle East) برترین کنفرانس و نمایشگاه در منطقه خاورمیانه است که در 16 سال گذشته به جذاب‌ترین و پرمخاطب‌ترین رویداد در نوع خودش بدل گشته است. کارت و پرداخت تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده است و برگزارکنندگان آن تلاش می‌کنند که این رویداد را به با ارزش‌ترین و به یادماندنی‌ترین روزهای سال برای مخاطبان‌شان تبدیل کنند.

دیگر همه می‌دانیم که تجارت پیوسته در تحول است و تکنولوژی شیوه اتصال، خرید و دادوستد را برای مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارها، شهروندان و دولتمردان تغییر می‌دهد. خریدکردن در آینده تحت سلطه دستگاه‌های همیشه متصلی درخواهد آمد که تراکنش‌هایی یکپارچه به همراه تولید حجم عظیمی از داده‌ها را برای ما به ارمغان می‌آورند. همین داده‌ها کمک می‌کند که دستگاه‌های هوشمند نیاز مشتری را پیش‌بینی کنند و با خرید محصولات برای آن‌ها در زمان مشتری صرفه‌جویی کنند.

در رویداد خاورمیانه با برگزاری 5 رویداد در یک مکان، تمام اکوسیستم گردهم می‌آیند. برگزارکنندگان این رویداد می‌گویند کل تیم خود را به بزرگ‌ترین تجارت و رویداد پرداخت منطقه بفرستید که بتوانید کسب‌وکارتان را برای تحولات دیجیتال پیش رو آماده کنید.

اسامه بدیر (Osama Bedier) بنیانگذار و مدیرعامل Poynt درباره این رویداد می‌گوید:

من به شدت تحت تاثیر رویدادی قرار گرفتم که ۱۰ هزار نفر از آن بازدید می‌کنند و ۳۰۰ شرکت در نمایشگاه آن حضور دارند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.