راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کوهنورد زنجانی با حمایت آسان پرداخت عازم اورست شد

معین اصفهانی زنجانی روز دوشنبه 16 فروردین‌ماه 1395 از مقابل دفتر هیئت کوهنوردي استان زنجان با همراهي و حمايت شرکت آسان پرداخت عازم صعود به قله اورست شد.

آیین بدرقه این ورزشکار طی مراسمی با حضور سید ارسلان حسینی؛رئیس اداره سازمان ورزش و جوانان استان زنجان و جمعی از اعضای هیئت‌رئیسه و مسئولین کارگروه‌های هیئت کوهنوردی این استان و جمعی از پیشکسوتان ورزشی، همشهریان، جمعی از هواداران و همچنین نمایندگان شرکت آسان پرداخت (حامی مالی این صعود ورزشی) برگزار شد.

koh-Index-way2pay-95-01-17

رئیس اداره سازمان ورزش و جوانان استان زنجان ضمن قدردانی از حمایت شرکت آسان پرداخت از این صعود ورزشی نسبت به صعود و موفقیت این ورزشکار ابراز امیدواری کرد.

وی افزود این جوان زنجانی و همراهش حسین مقدم که متأسفانه به علت سانحه رانندگی و آسیب‌دیدگی جسمی موفق به همراهی با معین اصفهانی نشد پس از تلاش فراوان از ماه‌ها پیش در تدارک این صعود هستند. سید ارسلان حسینی در پایان خاطرنشان کرد، تأمین منابع مالی این صعود از سوی شرکت آسان پرداخت باعث بهبود در روند و تدارک آن شد.

koh-Index-way2pay-95-01-17a

معین اصفهانی زنجانی در سال 1369 متولد شد. این کوهنورد باانگیزه و توانمند زنجانی از سال 1383 فعالیت در ورزش کوهنوردی را آغاز کرد و پس از حضور در اردوهای 8000 متری و 7000 متری هیمالیا نوردی، فعالیت‌های بسیاری ازجمله تلاش برای صعود به قله 7135 متری لنین کشور قرقیزستان، صعود به قله 7010 متری هیمالیای تیان شان و سابقه حضور در اردوی تیم ملی امید کشورمان را در کارنامه ورزشی خود دارد و عزم صعود به اورست با حمایت شرکت آسان پرداخت تازه‌ترین فعالیت ورزشی اوست.

منبع: آسان پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.