راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجمین نمایشگاه کار شریف و حضور شرکت‌های صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت

پنجمین نمایشگاه کار شریف یکشنبه 16 اسفندماه کارش را با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت شروع کرد.

از نکات حائز اهمیت این دوره، افزایش حضور شرکت‌های فعال در صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت کشور در این رویداد است که می‌توان ریشه آن را در نیاز مبرم این صنعت به نیروهای تازه‌نفس، خلاق و توانمند دانست. نیازی که یکی از دلایلش خروج از کشور نیروهای نخبه و باتجربه‌ی این صنعت است؛ نیروهایی که بعد از آموزش در دانشگاه و کسب تجربه در شرکت‌های داخلی، برای جایگاه و شرایط بهتر، کشور را به مقصد شرکت‌های همپای خارجی ترک می‌کنند؛ جایی که مرغ همسایه غازه!

پنجمین نمایشگاه کار شریف یکشنبه 16 اسفندماه کارش را با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت شروع کرد
پنجمین نمایشگاه کار شریف یکشنبه 16 اسفندماه کارش را با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت شروع کرد

نمایشگاه کار شریف، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت‌ها به‌منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل موردنیاز و معرفی شرکت‌هایشان در آن شرکت می‌کنند. می‌توان از آن به‌عنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی یاد کرد به‌نحوی‌که فرصت‌های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان ارائه می‌شود. این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات موردنظر خود اقدام کنند.

راه پرداخت امسال هم مانند سال‌های گذشته (+)(+)(+) نگاه کوتاهی به این رویداد داشته است تا ببیند کدام‌یک از شرکت‌های این صنعت برای جذب نیروهای خوب در این رویداد حاضر شده‌اند؛ البته ناگفته نماند که صرفاً حضور یک شرکت در این رویداد نمی‌تواند دلیلی بر این باشد که آن شرکت بهترین نیروها را جذب می‌کند. این نمایشگاه صرفاً بستری است که در صورت استفاده از پتانسیل‌هایش می‌توان به نیروهای خوبی دست‌یافت.

در نمایشگاه امسال، از 12 شرکت پرداخت الکترونیک (PSP) سه شرکت ازجمله شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سِپ)، شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد (سداد) و شرکت آسان پرداخت (آپ) حضور داشتند. هر 3 این شرکت‌ها در حوزه ارائه راهکارهای پرداخت الکترونیک فعالیت می‌کنند.

Sharkar-Index-way2pay-94-12-17 Sharkar-Index-way2pay-94-12-17e Sharkar-Index-way2pay-94-12-17z

از شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای بانکی، شرکت خدمات انفورماتیک و گروه توسن حضور داشتند. دو شرکت مطرح صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت کشور که اولی دولتی و دیگر خصوصی است. شرکت خدمات انفورماتیک بیشتر به‌عنوان مجری طرح‌های کلان و حاکمیتی این صنعت شناخته شده است و برای کسانی که ساختار شرکت‌های دولتی برایشان جذاب است، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. از طرف دیگر، گروه توسن به‌عنوان فعال بخش خصوصی این صنعت از طریق مجموعه شرکت‌هایی که در حوزه‌های مختلف صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت کشور دارد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد برای آن‌هایی که فعالیت در بخش خصوصی را به بخش دولتی ترجیح می‌دهند.

Sharkar-Index-way2pay-94-12-17d Sharkar-Index-way2pay-94-12-17c

در کنار این‌ها، شرکت‌های دیگری نیز حضور داشتند، ازجمله گروه شرکت‌های حصین است که بیشتر در حوزه‌های امنیتی و اپراتوری صنعت پرداخت و بانکداری فعال است، شرکت فناسا به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت پرداخت خرد، شرکت ایده نگار انرژی سبز، دیجی کالا به‌عنوان فعال بخش خرده‌فروشی اینترنتی و تجارت الکترونیکی.

Sharkar-Index-way2pay-94-12-17b Sharkar-Index-way2pay-94-12-17y Sharkar-Index-way2pay-94-12-17x Sharkar-Index-way2pay-94-12-17w

همچنین شرکت فناوران اطلاعات خبره به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت فعال در حوزه ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری بیمه در کشور نیز در این رویداد شرکت داشت. Core Insurance بیش از 20 شرکت بیمه‌ای در کشور از مجموع 25 شرکت بیمه‌ای، توسط این شرکا ارائه و پشتیبانی می‌شود.

Sharkar-Index-way2pay-94-12-17a

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.