راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از هنرکارت بانک تجارت رونمایی شد

با حضور جمعی از هنرمندان برجسته کشور و تنی چند از مدیران اقتصادی کشور مراسم رونمایی از هنرکارت بانک تجارت برگزار شد. در این مراسم که شامگاه سه‌شنبه یازدهم اسفندماه در محل هتل لاله‌ی تهران برگزار شد از تندیس نمادین «هنرکارت» توسط محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت، سید حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد. همچنین اولین هنرکارت و عنوان افتخاری سفیر هنرمندان کشور در امور رفاهی به دکتر ربیعی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی اعطا شد.

honar-index-way2pay-94-12-13jpg

با صدور هنرکارت برای 26 هزار عضو شرکت تعاونی هنرمندان معاصر پارس در فاز نخست، امکان بهره‌مندی هنرمندان از مزایایی چون استفاده از بیمه‌های درمانی تکمیلی و بن تخفیف خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این شرکت تعاونی فراهم می‌شود.

محمدابراهیم مقدم با ابراز امیدواری نسبت به اینکه صدور هنرکارت آغاز فصل دیگری در روابط بنگاه‌های اقتصادی و تشکل‌های هنری کشور باشد گفت: همکاری واحدهای صنفی و هنری با بانک‌ها نیز می‌تواند بسترساز دسترسی آسان‌تر هنرمندان ارجمند به خدمات بانکی و توجه بیش‌ازپیش به کرامت شهروندی آنان باشد.

دکتر کلانتری معاون وزیر کار با اشاره به اینکه هنرمندان جامعه سرمایه‌های اجتماعی بزرگی در اختیاردارند گفت: تجربیات سال‌های اخیر نشان می‌دهد از این سرمایه اجتماعی می‌توان برای تأثیرگذاری بر رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی استفاده کرد و امیدواریم این تأثیرگذاری را در شکل‌دهی به پیشرفت‌های اقتصادی نیز شاهد باشیم.

منبع: بانک تجارت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.