راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت امسال چه کسانی سخنرانی خواهند کرد؟

سخنرانان پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت مشخص شدند. در سایت این همایش نام 11 چهره ایرانی و 3 چهره خارجی دیده می‌شود. بالاترین مقام مسئول در میان سخنرانان امسال علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد و امور دارایی، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعدازآن ولی اله سیف، رئیس‌کل بانک مرکزی است. در میان مدیران بانک مرکزی هم نام علی کرمانشاه، معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی، علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی و احمدرضا جلالی نائینی، مدیر گروه پول و ارز پژوهشکده پولی و بانکی دیده می‌شود. سایر سخنرانان ایرانی نادر حقیقت، مؤسس و مدیرعامل شرکت مشاوره insight، محمد پورزرندی، مدیرعامل بانک شهر، علی‌اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن، محمد هاشم بت‌شکن، مدیرعامل بانک مسکن و ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک هستند. در میان سخنرانان خارجی امسال چهره‌ای که برای ما آشنا باشد نبود، نام این سخنرانان عبارت است از ایسمایل لاورن، مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت اینجنیکو، کریستین بولهارف، مدیرعامل شرکت پروگناس و دیوید کُل، مدیرعامل خدمات آنلاین اسمارت دیرکشن.

تا زمان تنظیم این خبر، در سایت همایش هنوز اطلاعاتی درباره موضوع سخنرانی هرکدام از سخنرانان مشخص نشده بود. اما اطلاعاتی درباره کارگاه‌های همایش منتشرشده است. درمجموع 16 کارگاه در حاشیه همایش امسال برگزار خواهد شد که عبارت‌اند از شبکه‌های اجتماعی و بانکداری، مدل‌های تأمین مالی انبوه، هوش تجاری با تأکید بر بازاریابی بانکی، بانکداری بدون شعبه، بانکداری جامع، مدل‌های کسب‌وکار بانکداری الکترونیکی، استانداردهای شبکه بانکی، بیت‌کوین، EMV، اشیاء هوشمند در دنیای به هم متصل (IoT)، معرفی مجوزهای FCP و MVNO و تأثیر آن در کسب‌وکار بانکی، API، باج افزارها و راهکارهای مقابله با آن‌ها، معماری امن ذخیره و بازیابی اثربخش اطلاعات، هم راستاسازی امنیت اطلاعات با کسب‌وکار: مدل، برنامه، نقش‌ها و سنجه‌ها، معماری تشخیص تقلب بر بستر کلان داده و یادگیری ماشین.

مدرس کارگاه مدل‌های تأمین مالی انبوه، امید ترابی است. در کارگاه هوش تجاری با تأکید بر بازاریابی بانکی، روزبه ترابی درس می‌دهد. تدریس کارگاه بانکداری بدون شعبه بر عهده محمد مظاهری است. مدرس کارگاه بانکداری جامع امیرحسین داودیان است. استانداردهای شبکه بانکی کارگاهی است که زهرا دبستانی در آن تدریس خواهد کرد. مدرس کارگاه EMV نیز دیوید کُل است که در شرکت خود در این زمینه مشاوره می‌دهد. علیرضا کیان‌پور کارگاه اشیاء هوشمند در دنیای به هم متصل (IoT) را اجرا می‌کند. مدرس کارگاه معرفی مجوزهای FCP و MVNO و تأثیر آن در کسب‌وکار بانکی نیز کاظم دهقان است. تدریس در کارگاه API بر عهده دیلیپ موهاپاترا است. باج افزارها و راهکارهای مقابله با آن‌ها نام کارگاهی دیگر است که در آن علیرضا کامرانی و بابک امین آزاد تدریس می‌کنند. در کارگاه هم راستاسازی امنیت اطلاعات با کسب‌وکار: مدل، برنامه، نقش‌ها و سنجه‌ها علیرضا اطهری فرد، سجاد طرهانی و مصطفی مؤذن به‌صورت مشترک آموز خواهند داد. تدریس در کارگاه معماری تشخیص تقلب بر بستر کلان داده و یادگیری ماشین نیز بر عهده جلال‌الدین نصیری است. در مورد مدرسان سایر کارگاه‌ها اطلاعاتی هنوز منتشرنشده است. در مورد کارگاه‌های بالا اطلاعات تکمیلی در وب‌سایت همایش وجود دارد.

پنجمین دوره همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت دوشنبه و سه‌شنبه این هفته در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود. موضوع همایش امسال، گسترش ارتباطات بین‌المللی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها است و محورهای آن حول چهار حوزه نظام‌های پرداخت، صنعت بانکداری، زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال و هوش تجاری و داده‌کاوی تعیین‌شده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.