شورای اسلامی شهر تهران در هفته گذشته با توجه به شرایط جنگی پیش آمده، برای سهولت در تردد شهروندان ورود به محدوده طرح ترافیک را به مدت یک هفته رایگان کرد.
به گزارش تسنیم، پوریا علیمردانی، مدیرعامل سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: «طرح ترافیک در تهران از فردا دوشنبه ۹ تیرماه اجرا خواهد شد.»
او افزود: «با توجه به پایان جنگ تحمیلی 12 روزه و بازگشت شرایط کشور به حالت عادی، از فردا ورود به این محدود طبق روال قبل خواهد بود و شهروندان باید پیش از ورود به محدوده طرح نسبت به پرداخت هزینههای مشخصی بر اساس زمان حضور در محدوده و نوع معاینه فنی خودرو اقدام کنند.»