سومین قسمت از برنامه «اتاق قرمز» که ویژهبرنامهای ویدیویی برای پوشش و تحلیل مهمترین خبرهای اکوسیستم نوآوری ایران در دوران جنگ است، دوشنبه دوم تیرماه منتشر شد. در این برنامه، علاوه بر بررسی تحولات روز، پیامهایی از فعالان شناختهشده این حوزه نیز منتشر شد و فرزین فردیس، عضو هیئترئیسه اتاق بازرگانی تهران نیز در پیامی ویدئویی درباره نقش معنادار کسبوکارها در شرایط بحرانی کشور صحبت کرد.
فردیس در این پیام خطاب به مخاطبان گفت: «شاید پرسش «چه میشود کرد و چه باید کرد؟» مهمترین سوالی باشد که این روزها از خود میپرسیم. فکر میکنم درستترین کار، انجام کاری است که به لحظهی کنونیِ زندگی ما معنا میبخشد. اگر در صنعتی فعالیت میکنیم که نیازهایی از مردم ایران را برطرف میسازد؛ صنایعی مانند دارو، درمان، حملونقل، غذا، پرداخت، بانک و سایر حوزهها، فراموش نکنیم که تداوم این کالاها و خدمات، یعنی تداوم دسترسی مردم به آنها و تداوم معنا در زندگی. امیدوارم بتوانیم با هم کاری کنیم که نیازهای مردم ایران همواره برآورده شود و کسانی که در انتظار دریافت خدمات و سرویسها هستند، از آنها بهرهمند شوند.»