در پی ابهامات موجود درباره نحوه فعالیت مراکز گوناگون در کشور، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد که ادارات ارائهدهنده خدمات به مردم تعطیل نیستند.
به گزاش تسنیم، علاءالدین رفیعزاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد که باتوجه به برخی سوالات، تأکید میشود هیچکدام از ادارات ارائهدهنده خدمات به مردم، تعطیل نیست و خدمات بایستی به صورت پایدار و همانند گذشته توسط ادارات کشور به مردم ارائه شود.