راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن جدید بیت‌واکینگ در ازای هر قدم شما پول می‌دهد

اپلیکیشن جدید بیت‌واکینگ به شما پول پرداخت می‌کند تا ورزش کنید یا حداقل بیشتر راه بروید. به کمک این نرم‌افزار، شما به‌راحتی با پیاده‌روی کسب درآمد می‌کنید. پایگاه اینترنتی بیت‌واکینگ می‌نویسد: «ما معتقدیم همه باید آزادی و توانایی پول درآوردن را داشته باشند. یک قدم برای همه ارزش یکسانی دارد. فرقی نمی‌کند شما چه کسی هستید یا کجایید. آنچه اهمیت دارد این است که چقدر راه می‌روید.»

BitWalking-Index-way2pay-94-09-02

این نرم‌افزار به‌عنوان یک وسیله مؤثر در کشورهای درحال‌توسعه معرفی می‌شود. کشورهایی که در آن‌ها پیاده‌روی همچنان اصلی‌ترین روش حمل‌و‌نقل است. هنوز نرخ تبدیل رسمی برای این اپلیکیشن وجود ندارد، اما گروه بیت‌واکینگ این اقدام را در دستور کار خود قرار داده است. در این برنامه، هر 10 هزار قدم معادل یک دلار است. افراد می‌توانند با این پول از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنند یا آن را نقداً دریافت کنند.

این گروه معتقد است: «بسیاری از مردم نمی‌توانند پول دربیاورند یا از آن سود ببرند و شمار زیادی از مردم در کشورهای درحال‌توسعه هنوز در بانک حساب پس‌انداز ندارند. ما همه را تشویق می‌کنیم تا قدم بعدی را بردارند.»

فرانکی امبسی، یکی از سازندگان این نرم‌افزار گفت: «هرکسی بدون توجه به این‌که چه کسی است و کجا زندگی می‌کند می‌تواند این پول را به دست بیاورد؛ این می‌تواند برای برخی از مردم بسیار مؤثر باشد و با کسب درآمد، زندگی آنان را متحول کند. همچنین این اپلیکیشن مشوق ما در حفظ سیاره زمین و زندگی سالم است.»

منبع: pressTv

2 دیدگاه
  1. مجتبی می‌گوید

    سلام
    حالا نمونه ایرانیش هست به اسم پولیگام که به ازای هر یک صد قدم صد تومان وجه رایج مملکت میده بهتون
    دانلود از برنامه مایکت و poolygam.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.