راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیرانوند از سرمایه رفت؛ پرویز احمدی سرپرست بانک سرمایه شد

پرویز احمدی رئیس هیئت‌مدیره بانک سرمایه، با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست این بانک» جایگزین خیرالله بیرانوند شد. بر اساس تصویب هیئت‌مدیره این بانک، دکتر پرویز احمدی، سرپرستی بانک سرمایه را با حفظ سمت بر عهده گرفت.

دکتر احمدی متولد ۱۳۳۲ و دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس و با رتبه دانشیاری در دانشکده مدیریت و اقتصاد این دانشگاه به تدریس مشغول است. همچنین او سابقه ریاست هیئت‌مدیره و مدیرعاملی بانک رفاه و ریاست هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سازمان بیمه خدمات درمانی را نیز در کارنامه خود دارد.

خيرالله بيرانوند مدیرعامل سابق و عضو هیئت‌مدیره از سال گذشته و در تاریخ 7 اسفند 1393 با حکم وزیر آموزش‌وپرورش مدیرعامل بانک سرمایه شد که مسئولیت خود را روز گذشته به دکتر پرویز احمدی واگذار کرد. 20 آبان ماه سال گذشته هم با رفتن احمد درخشنده، شهاب‌الدین غندالی، مدیرعامل کنونی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برای  مدتی به‌عنوان سرپرست جدید بانک سرمایه معرفی شد که اندک مدتی بعدتر، خیرالله بیرانوند بر صندلی مدیریت عاملی این بانک تکیه زد.

هنوز علت مشخصی برای کناره‌گیری یا عزل احتمالی بیرانوند از مسئولیت خویش به فضای  رسانه‌ای  کشور درز نکرده اما به نظر می‌رسد که چالش‌های مالی فراروی این بانک سبب کناره‌گیری بیراوند از این مسئولیت شده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.