راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت از پروژه‌های خلاقانه در فاندوران

وب‌سایت سرمایه‌پذیری جمعی فاندوران به آدرس fundorun.com با هدف جذب حمایت مالی برای پروژه‌های خلاقانه و نوآورانه، روز شنبه در کافه آی تی رونمایی شد. این وب‌سایت، بستری را فراهم می‌کند تا کارآفرینان، فعالان اجتماعی و هنرمندان، طرح‌ها و پروژه‌های خود را معرفی و برای اجرای آن‌ها از پشتیبانان در ازای دریافت پاداش‌های مشخص، سرمایه جذب کنند.

هنر، فناوری اطلاعات، طراحی محصولات نوآورانه (گجت‌ها، وسایل هوشمند و …) و فعالیت‌های اجتماعی (خیریه، محیط زیست، بلایای طبیعی و …)، چهار حوزه‌ای است که افراد می‌توانند به‌عنوان سرپرست پروژه، پس از عضویت در سایت، کمپین‌های خود را تعریف کنند.

کمپین «نقاشی مهر»، نخستین کمپین خیریه در بستر سرمایه‌پذیری جمعی فاندوران است که توسط موسسه خیریه توسعه سرمایه انسانی آینده برتر در این سایت ایجاد شده و افراد می‌توانند در ازای پاداش‌های مختلف، از این کمپین حمایت کنند. هدف کمپین نقاشی مهر، تهیه 100 بسته آموزشی شامل کیف، لوازم التحریر و … به ارزش 100 هزارتومان برای کودکان بیمارستان علی اصغر(ع)، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید است که در جشن هشتم مهرماه بیمارستان، به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

در این کمپین، هر یک از ما می‌توانیم براساس میزان حمایتمان، در تهیه بسته آموزشی و برگزاری این جشن سهیم شویم و با ثبت نام در سایت و کلیک روی «حمایت می‌کنم»، حمایت‌های خود را براساس عدد و پاداش تا تاریخ 6 مهرماه مشخص کنیم. پرداخت 400 هزار تومان برای حضور در روز جشن با یک همراه، پرداخت 100 هزار تومان برای دریافت نقاشی کودکان، 20 هزار تومان برای اطلاع از اتفاقات جشن و 5 هزار تومان نیز برای ارسال ایمیل تشکر و تصاویر روز جشن، پاداش‌های در نظر گرفته شده برای این کمپین است.

به گفته مصطفی نقی پورفر؛ مدیر مرکز نوآوری و فناوری فناپ هدف اصلی از راه‌اندازی وب سایت فاندوران (fundorun.com)، حمایت از ایده‌های نوآورانه در حوزه فناوری اطلاعات است و برای این حمایت لازم است اعتماد شکل گیرد، افراد مطلع و کمپین‌های درستی تعریف شود.

گفتنی است شرکت فناپ نیز در کمپین نقاشی مهر مشارکت دارد؛ به این معنا که در ازای هر 4 میلیون تومان جمع‌آوری شده، با پرداخت مبلغی معادل 1 میلیون تومان، از این کمپین حمایت می‌کند و موسسه خیریه آینده برتر نیز با رسیدن کمپین به هدف مشخص شده، مبلغ 2 میلیون تومان به منظور تامین هزینه‌های روز جشن، اهدا می‌کند. همچنین مابقی کمک‌های دریافتی پس از خرید 100 بسته آموزشی، صرف خرید تجهیزات بیمارستان علی اصغر (ع) می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.