راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشتریان بانک صادرات 4 میلیون قبض خود را غیرحضوری پرداختند

مشتريان بانك صادرات ايران از طريق امكانات مكانيزه اين بانك طي مرداد ماه سالجاري 4 ميليون قبض خدمات شهري خود را بصورت غير حضوري و بدون مراجعه به شعب پرداخت نمودند.

به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك در راستاي ارتقاي كيفي خدمات، جلب رضايت مشتريان و همچنين تسهيل و تسريع در ارائه خدمات بانکي، نسبت به راه اندازي سيستم هاي مكانيزه دريافت قبوض خدمات شهري اقدام نموده كه بر اين اساس در مرداد ماه سالجاري مشتريان اين بانك و دارندگان کارت بانکهاي عضو شبکه شتاب از طريق دستگاههاي خودپرداز ، تلفنبانک (09602) ، دستگاههاي pos ، سيستم بانكداري اينترنتي و همراه بانک ، 4 ميليون انواع قبوض خدمات شهري خود را پرداخت نموده اند.

بنابر اين گزارش مشتريان اين بانك از طريق دستگاههاي خودپرداز يک ميليون و 700 هزار، تلفنبانک يک ميليون، دستگاههاي پايانه فروشگاهي (pos) يک ميليون و56 هزار، همراه بانک 180 هزار و سيستم بانكداري اينترنتي 64 هزار قبوض خود را پرداخت نموده‌اند. اين گزارش مي افزايد: مجموع تعداد قبوض دريافتي در مرداد ماه سالجاری از طريق امکانات مکانيزه بانک صادرات ايران4 ميليون قبض بوده که وجه آن بالغ بر 1211 ميليون ريال گرديده است.

گفتني است استفاده از سيستم هاي مكانيزه پرداخت قبوض خدمات شهري بانك صادرات نقش بسزايي در صرفه جويي وقت و هزينه مشتريان، كاهش ترافيك و آلودگي هوا و جلب رضايتمندي مشتريان دارد.

لازم به ذكر است دارندگان سپهر كارتهاي بانك صادرات و كارت بانكهاي عضو شبكه شتاب به راحتي مي توانند طي تماس با شماره تلفن 09602 (صداي سپهر) و يا مراجعه به دستگاههاي خودپرداز اين بانك در سراسر كشور كه مجهز به سيستم باركدخوان مي باشند و همچنين عضويت در سيستم بانكداري اينترنتي بانك صادرات، قبوض خدمات شهري خود را بصورت رايگان پرداخت نمايند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.