راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشتریان بانک صادرات ۴ میلیون قبض خود را غیرحضوری پرداختند

مشتریان بانک صادرات ایران از طریق امکانات مکانیزه این بانک طی مرداد ماه سالجاری ۴ میلیون قبض خدمات شهری خود را بصورت غیر حضوری و بدون مراجعه به شعب پرداخت نمودند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بانکی، نسبت به راه اندازی سیستم های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام نموده که بر این اساس در مرداد ماه سالجاری مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز ، تلفنبانک (۰۹۶۰۲) ، دستگاههای pos ، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک ، ۴ میلیون انواع قبوض خدمات شهری خود را پرداخت نموده اند.

بنابر این گزارش مشتریان این بانک از طریق دستگاههای خودپرداز یک میلیون و ۷۰۰ هزار، تلفنبانک یک میلیون، دستگاههای پایانه فروشگاهی (pos) یک میلیون و۵۶ هزار، همراه بانک ۱۸۰ هزار و سیستم بانکداری اینترنتی ۶۴ هزار قبوض خود را پرداخت نموده‌اند. این گزارش می افزاید: مجموع تعداد قبوض دریافتی در مرداد ماه سالجاری از طریق امکانات مکانیزه بانک صادرات ایران۴ میلیون قبض بوده که وجه آن بالغ بر ۱۲۱۱ میلیون ریال گردیده است.

گفتنی است استفاده از سیستم های مکانیزه پرداخت قبوض خدمات شهری بانک صادرات نقش بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه مشتریان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و جلب رضایتمندی مشتریان دارد.

لازم به ذکر است دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات و کارت بانکهای عضو شبکه شتاب به راحتی می توانند طی تماس با شماره تلفن ۰۹۶۰۲ (صدای سپهر) و یا مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانک در سراسر کشور که مجهز به سیستم بارکدخوان می باشند و همچنین عضویت در سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات، قبوض خدمات شهری خود را بصورت رایگان پرداخت نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.