راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یک وکیل در صدر پرداختی‌های دنیا / برترین‌های صنعت پرداخت دنیا را بشناسید

PAYEXPO 2016 در لندن برگزار شد و به روال چند سال گذشته ۱۰ فرد قدرتمند صنعت پرداختِ جهان انتخاب و معرفی شدند. در صدر این فهرست ده‌نفره هم رابرت کارتنیج (Robert Courtneidge) قرار دارد. او معاون ارشد جهانی کارت و پرداخت شرکت Locke Lord است. «لاک لورد» شرکت بین‌المللی فعال درزمینهٔ مسائل حقوقی است. او فعالیت‌های زیادی درزمینهٔ پول الکترونیکی و البته تلفن همراه انجام داده است. عمده فعالیت‌های کارتنیج متمرکز بر فضاهای قانون‌گذاری و نظارت است. انتخاب فردی با زمینه حقوق که فعالیت‌های ۲۵ ساله در صنعت پرداخت الکترونیکی دارد نشان می‌دهد که فقط مسائل فنی مهم نیست و اتفاقاً کسانی که ساختارهای حقوقی را می‌شناسند در اولویت قرار دارند. با مرور رزومه رابرت نکته جالب دیگر فعالیت‌های او در محیط‌های غیر آکادمیک و عملیاتی است. در ایران چنین افرادی معمولاً به دلیل نداشتن مدارک عالی دانشگاهی موردتوجه جدی قرار نمی‌گیرند اما این اروپایی یکی از افراد فعال درزمینهٔ مسائل حقوقی پرداخت است و به همین علت موردتوجه حرفه‌ای‌ها قرار می‌گیرد. درباره او می‌گویند بهترین وکیل صنعت پرداخت است.

Robert-Courtneidge-Index-way2pay-94-04-19

امسال چهارمین سال متوالی است که نام کارتنیج در لیست برترین‌های صنعت پرداخت جهان قرار می‌گیرد. او اوایل سال جاری میلادی هم توسط پی‌بیفور (Paybefore)، یکی از تأثیرگذارترین ناشران و ارائه‌دهندگان اطلاعات صنعت پرداخت، به‌عنوان یکی از 10 نفر برتر در میان وکلای پرداخت انتخاب شد.

رابرت کارتنیج تأکید زیادی بر کار کردن با صنایع و محصولات با فناوری پیشرفته در صنعت خدمات مالی دارد و از تحولات جدید فناوری در حوزه قانون‌گذاری و نظارت استقبال می‌کند. بسیاری از مشتریان او محصولات جدیدی دارند که کار رابرت راهنمایی و کمک به آن‌ها در فرآیند واردکردن محصولاتشان به بازار است.

 این لیست ده نفری که برترینهای صنعت پرداخت دنیا را معرفی کرده است به شرح زیر است:

1- Robert Courtneidge, global head of cards and payments, Locke Lorde

2- Paul Galant, CEO, Verifone

3- Paul Rodgers, CEO, Vendorcom

4- Suresh Vaghjiani, executive vice president, global processing services

5- Colm Lyon, non-executive director, Realex Payments

6- David Parker, managing director, Polymath Consulting

7- Rich Wagner, CEO, Advanced Payment Solutions

8- Michael Laven, CEO Currency Cloud

9- Craig James, CEO, NeoPay

10- Tony Craddock, director general, Emerging Payment Association

منبع: www.paymenteye.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.