پانزدهمین دوره اهدای جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور فعال شرکتهای برتر کشور و با هدف حمایت از مدیریت مالی حرفهای توسط انجمن مدیریت مالی ایران در روز دوشنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۳ در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فناپتک، ازجمله اهداف برگزاری این همایش، تشویق و ترغیب شرکتها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف خود، بازخورد گیری و تلاش برای بهبود عملکرد مالی و همچنین فراهم آمدن فضایی مناسب جهت تبادل تجربیات موفق مدیران مالی عنوان شد.
سخنرانان این مراسم مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و رئیس انجمن مدیریت مالی ایران؛ حجت الله صیدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار؛ سعید اسلامی بیدگلی، عضو هیئتعلمی دانشگاه علامه طباطبایی، بودند.
شرکت فناپتک در این گردهمایی با عملکرد درخشان در بخش مالی و گزارشدهی مناسب اطلاعات بر اساس معیارها و شاخصهای ارزیابی مالی و کسب امتیازات لازم، موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره شد. مهرداد رستمی، مدیر ارشد مالی این مجموعه به نمایندگی، این جایزه را دریافت کرد.

پیادهسازی مدیریت مالی حرفهای و شفافیت عملکردی از جمله مهمترین دلایل کسب این جایزه است که این مهم، حاصل به کارگیری سیستمهای مالی استاندارد و تلاش، تعهد و تخصص پرسنل و مدیریت فناپتک است.

شایانذکر است فناپتک برای سومین سال پیاپی در این رویداد شرکت کرده و موفق به کسب جایزه شده است. این تقدیرنامه سند افتخاری دیگر برای این مجموعه محسوب میشود. این شرکت همواره در تلاش است ارتقای دانش و فهم مالی را در دستور کار خود قرار داده و گزارشهای حسابداری و مالی خود را بهصورت کاملاً شفاف ارائه کرده و از طریق بهبود نظام راهبری شرکتی به بهبود اقتصاد کشور کمک کند.



