راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درخشش شرکت‌های فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت در IMI100

16 شرکت از مجموعه شرکت‌های فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت در میان 500 شرکت برتر ایرانی قرار گرفتند. روز دوشنبه 27ام بهمن، در هفدهمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد 500 شرکت برتر ایرانی معرفی شدند.

نتایج این رتبه‌بندی برای نظام بانکی کشور از آن جهت حائز اهیمت است که در لیست اعلام شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی علاوه بر اینکه سه بانک در بین 10 شرکت برتر سال 93 ایران قرار گرفتند؛ سایر بانک‌ها نیز در این لیست خوش درخشیدند و علاوه بر این شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت نیز حضور چشمگیری در این عرصه داشتند.

شرکت خدمات انفورماتیک ایران، با کسب رتبه 122 بهترین رتبه را میان تمام شرکت‌های این حوزه  به دست آورد. پس از آن شركت فناوري اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آريان (فناپ) با رتبه 154 قرار گرفته است. مطابق این لیست، شرکت خدمات انفورماتیک کیش با کسب رتبه 183، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با رتبه 229، شرکت سرمایه‌گذاران فناوری توسن (تک وست) با رتبه 247، شركت داده‌پردازي ايران با رتبه 293، شركت آريا همراه سامانه با رتبه 297، شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) با رتبه 301، شرکت توسعه فن‌افزار توسن (توسن تکنو) با رتبه 323 و شركت داده‌ورزي فراديس البرز با رتبه 375، ده شرکت برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی ایران هستند.IMI100-Index-way2pay-93-12-03

همچنین در لیست اعلام شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی سه بانک در بین 10 شرکت برتر سال 93 ایران قرار گرفتند. به طور کلی نام 18 بانک و یک موسسه اعتباری در میان 100 شرکت برتر ایرانی به چشم می‌خورد.

بانک‌های ملت، تجارت، پارسیان به ترتیب با رتبه‌های 6، 8 و 9 در بین 10 شرکت برتر قرار گرفتند و بانک‌های صادرات، مهر اقتصاد، پاسارگاد، قوامین، سامان، اقتصاد نوین، آینده، رفاه کارگران، صنعت و معدن، سرمایه، انصار، سینا، شهر، دی و کارآفرین نیز در بین صد شرکت برتر قرار گرفتند. شرکت اعتباری کوثر مرکزی نیز تنها موسسه اعتباری در بین لیست صد شرکت برتر بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.