راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسعه دولت الکترونیک گره خیلی از مشکلات را باز می‌کند

چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت 6 و 7 بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی میلاد برگزار می‌شود. گروه توسن به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت ایران نه‌تنها در این رویداد حضور خواهد داشت بلکه به‌عنوان حامی الماس از این رویداد حمایت خواهد کرد.

فردوس باقری معاون توسعه بازار و ارتباط با مشتریان شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین، ضمن اعلام این خبر گفت: «ما معتقدیم به دلیل نبود سرویس‌های به‌هم‌پیوسته یا یکپارچه در بین دولت و شبکه پرداخت، مسیر توسعه تجارت الکترونیکی و در قدم بعدی مسیر توسعه دولت الکترونیکی هموار نشده است.»

وی در ادامه افزود: «سرویس‌های دولتی باید وارد فضای الکترونیکی شوند تا قادر به پاسخگویی به مردم از طریق فضاهای وب، موبایل و غیره باشند و خدمات پرداخت نیز به آن گره بخورد. این باعث کاهش هزینه‌های دولت و کاهش هزینه آرشیو مستندات می‌شود. به‌منظور ارائه خدمت‌رسانی بهتر، دولت الکترونیک را باید با موبایل پیوند زد و شبکه پرداخت نیز به‌تبع آن باید زیرساخت را فراهم کند. با توسعه سرویس‌های دولت الکترونیکی، سرویس‌های پرداختی و بانکی توسعه می‌یابد. این امر درنهایت منجر به کمک به بودجه و اقتصاد کشور و کاهش هزینه بانک‌ها به دلیل الکترونیکی شدن تراکنش‌ها می‌شود. شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین، نیز به‌عنوان عضوی از این شبکه از هیچ تلاشی برای توسعه دولت الکترونیک دریغ نخواهد کرد و در صورت تقاضا، دستِ یاری مسئولین را با گرمی می‌فشارد، همان‌طور که در پروژه سبد کالا در کمترین زمان ممکن و با وجود تمام محدودیت‌هایی که بود به یاری دولت و مردم عزیز کشورمان شتافتیم.»

گروه توسن که شامل شرکت‌های «توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین»، «توسن تکنو»، «سامانه‌های مقیاس بزرگ توسن»، «داده کاوان هوشمند توسن»، «سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن»، «تحلیلگران توسن»، «سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت» و «IDCORP» است در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در مرکز همایش‌های بین‌المللی میلاد تهران پذیرای مدیران و کارشناسان صنعت بانکداری و پرداخت کشور خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.