خواجه‌حسني و فطانت‌فرد از بانک ملی رفتند

خواجه‌حسني و فطانت‌فرد از بانک ملی رفتند

در جلسه هيأت مديره بانک ملی از خدمات و تلاش‌هاي صادقانه بيش از سه دهه خسرو خواجه‌حسني تقدير شد. خسرو خواجه‌حسني بعد از 32 سال خدمت در بانك ملي ايران به افتخار بازنشستگي نائل گرديد.

دكتر همتي رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانك در جلسه هيأت مديره ضمن اشاره به خدمات خسرو خواجه‌حسني از تلاش‌هاي ايشان براي ارتقاء جايگاه بانك ملي ايران و توسعه خدمات آن قدرداني كرد.

همچنين در اين جلسه از خدمات و تلاش‌هاي صادقانه دكتر محمد فطانت‌فرد عضو هيأت مديره بانك كه از سوي وزير امور اقتصادي و دارايي به رياست سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شده است قدرداني شد. دكتر همتي از تلاش‌ها و خدمات صادقانه دكتر فطانت‌فرد نيز قدرداني كرد.

منبع: بانک ملی ایران

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/tbwc کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی