پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تارا، برنده جایزه کسبوکار برتر در رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی شد
شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا در ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صمت) موفق شد جایزه کسبوکار برتر سال ۱۴۰۳ را دریافت کند.
به گزارش روابط عمومی تارا، این جایزه، ۲۴ مهرماه، در رویداد «روز ملی تجارت الکترونیک» که همکاری سازمان اینماد و وزارت صمت در محل همایشهای کتابخانه ملی باغ کتاب برگزار میشود، به تارا اهدا شد.
اهدای تندیس و لوح تقدیر به تارا بهعنوان یکی از شرکتهای فعال در حوزه تجارت الکترونیکی، در کنار چند شرکت فعال دیگر در این حوزه، صورت گرفت و شهاب احمدی، مدیر فنی تارا، این جایزه را به نمایندگی از مدیرعامل دریافت کرد.
پنل گفتوگو؛ نقش زیستبوم تجارت الکترونیکی در تحقق برنامه هفتم توسعه
در این رویداد پنلی با عنوان «نقش زیستبوم تجارت الکترونیکی در تحقق برنامه هفتم پیشرفت» برگزار شد و طی آن حامد قنادپور، مدیرعامل تارا؛ محمد خلج، مدیرعامل اسنپ؛ سادینا آبایی، رئیس کمیسیون فاوا اتاق بازرگانی و حسین سجادی نیری، رئیس هیئتمدیره انجمن سرمایهگذاری خطرپذیر به بیان دیدگاههایشان پرداختند.
مدیرعامل تارا، در پاسخ به سؤالی درباره تجربیات و سوابقش در دانشگاه بهعنوان عضو هیئتعلمی دانشگاه از منابع انسانی مستعد در حوزه دیجیتال و اقتصاد در دانشگاهها، تأکید کرد: «برای دستیابی به چشماندازهای بزرگ در این حوزه، باید به تقویت توانمندیهای منابع انسانی پرداخت و از زیرساختهای اینترنتی و فناوریهای نوین بهره برد.»
او با اشاره به بخش جوانههای این رویداد، از حضور دانشآموزان و نوجوانان نوآور در حوزه تجارت الکترونیک اظهار امیدواری کرد و خواستار پذیرش نسل z و استفاده از پتانسیل فوقالعاده این افراد در صنعت اقتصاد دیجیتال شد.او همچنین به اهمیت افزودن روح فناوری در همه لایههای قانون هفتم توسعه اشاره کرد.
قنادپور در بخشی از این پنل، ترویج تجربههای موفق و برندهای ملی را ضروری دانست و از مقامات دولتی و صداوسیما خواست تا نقش فعالتری در معرفی این برندهای ملی ایفا کنند.
نقش تارا در توسعه تجارت الکترونیکی
شرکت تارا، بهعنوان یکی از بازیگران حوزه تجارت الکترونیکی، نقشی حیاتی در توسعه این بخش داشته است. این شرکت با رویکردی نوآورانه در ارائه خدمات متنوع و دیجیتالی، سهم قابلتوجهی از بازار تجارت الکترونیکی را به خود اختصاص داده است. تارا با استفاده از فناوریهای پیشرفته و بهکارگیری تیمهای مجرب، بهویژه در حوزه زیرساختها و منابع انسانی، به یکی از نمادهای موفقیت در این صنعت تبدیلشده است. ازجمله دستاوردهای مهم تارا، فراهمسازی بستری مطمئن و بهینه برای انجام معاملات الکترونیکی است که به بهبود تعاملات تجاری کمک شایانی کرده است.
پیشازاین نیز در همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات که شهریورماه امسال در جزیره کیش برگزار شد، تارا بهعنوان تنها برگزیده بخش کسبوکارهای فراگیر دیجیتال، شایسته تقدیر شناخته شد.
شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را با توسعه اپلیکیشن پرداخت اعتباری آغاز کرد و اکنون بیش از ۳ میلیون کاربر از ۴ سرویس «کیف پول الکترونیک»، «کیف اعتبار خُرد»، «اعتبار سازمانی»، «بُن کارت سازمانی» بهره میبرند.