راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی از خودپردازهای بانک صادرات

در راستای توسعه خدمات الکترونیکی کاهش هزینه‌های و پاسخ به نیاز هموطنان بانک صادرات ایران خدمت دریافت وجوه حق بیمه‌های کارفرمایان از طریق دستگاههای خودپردازهای خود در سراسر کشور را عملیاتی کرد.

بانک صادرات ایران به منظور تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش هزینه‌های مربوطه خدمت جمع آوری وجوه حق بیمه تأمین اجتماعی از طریق دستگاههای خود‌پرداز خود در اقصی نقاط کشور را عملیاتی ساخته و بر این اساس کارفرمایان می‌توانند وجوه یاد شده را از طریق ۴ هزار و ۶٠٠ دستگاه خود‌پرداز این بانک در سراسر کشور به حساب تأمین اجتماعی واریز نمایند. در این راستا کارفرمایان می‌توانند با انتخاب منوی سایر خدمات و زیر منوی سازمان تأمین اجتماعی نسبت به واریز وجوه مذکور اقدام کنند.

گفتنی است این بانک نسبت به نصب و راه اندازی تعداد ۴ هزار و ۶٠٠دستگاه خود‌پرداز در سراسر کشور اقدام نموده که دستگاههای این بانک روزانه به طور متوسط حدود ٢ میلیون و ٢۵٠ هزار تراکنش مالی مشتریان را که بخش عمده آن تراکنش‌ها شتابی می‌باشند را با موفقیت انجام دهند.

شایان ذکر است گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢٧٠٠ شعبه در سراسر کشور، ۴۴٠ هزار و ۵٠٠ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٣٧۶ هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگ‌ترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.

منبع: بانک صادرات ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.