راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عرضه‌ کارت‌های هدیه اشتراک برای نخستین بار در کشور توسط ماهنامه قلک

پنجمین شماره ماهنامه قلک (ویژه گروه سنی 3 تا 7 سال) منتشر شد. به گزارش روابط‌عمومی ماهنامه قلک، علی‌اکبر زین‌العابدین، سردبیر ماهنامه‌ قلک از عرضه‌ کارت‌های هدیه اشتراک قلک همزمان با انتشار پنجمین شماره این نشریه خبر داد و گفت: «برای اولین‌بار در تاریخ مطبوعات کشور، کارت‌های هدیه اشتراک سالانه را برای مخاطبان ماهنامه قلک عرضه کرده‌ایم. بنابراین افرادی که دوست دارند به خردسالان اشتراک یک‌ساله‌ نشریه‌ قلک را هدیه کنند، بعد از تماس با دفتر مجله می‌توانند به‌صورت رایگان درب منزل خود، این کارت‌های هدیه اشتراک را دریافت نمایند».

وی به عناوین کارت‌های هدیه اشتراک اشاره کرد و افزود: «در اولین سری از انتشار این کارت‌ها، چهار عنوان کارت اشتراک ارائه شده است که عبارتند از: «کارت هدیه اشتراک قلک» برای هدیه به هر خردسالی که دوستش می‌دارید، «کارت هدیه اشتراک تولد» برای هدیه‌ جشن تولد خردسالان، «کارت هدیه اشتراک کودک درون» برای هدیه به بزرگسالانی که کودک درون فعالی دارند و «کارت هدیه اشتراک نوه‌ها» برای پدربزرگ و مادربزرگ‌هایی که می‌خواهند به نوه‌هایشان اشتراک یک‌ساله جایزه دهند. همچنین به زودی عناوین دیگری مانند کارت هدیه اشتراک مدرسه و مهدکودک‌ به این عناوین اضافه خواهد شد».

Ghollak-index-way2pay-93-09-01

زین‌العابدین همچنین از برخی مطالب شماره‌ 5 قلک نام برد که عبارتند از: «قصه‌ پاییز اولین روباه، دمش شیلنگ گازه، بازی فروشگاه، جاروی شکمو، تولد میمون‌های دوقلو، مهمانی در هواپیما، اردک پولی، مامان‌چای و…». او افزود: در این شماره به موضوعاتی همچون مالکیت، انتخاب صحیح در خرید‌، مصرف بهینه‌ انرژی گاز، ساختن و اصلاح کردن، آشنایی با شغل مهمانداری، کار و کوشش و خلاقیت پرداخته شده است.

سردبیر ماهنامه قلک گفت: همکاران نویسنده، شاعر و طراح بازی و سرگرمیِ حاضر در شماره‌ پنجم قلک را ناصر کشاورز، نازنین آیگانی، سارا تبریزی، مژگان کلهر، مرجان کشاورزی، طیبه شامانی، مجید راستی، زهرا موسوی، ندا عظیمی، مریم زرنشان و ارغوان غلامی تشکیل می‌دهند.

زین‌العابدین همچنین با تأکید بر بهره‌گیری از سبک‌های گوناگون تصویرگری در قلک، اظهار داشت: علیرضا اسدی، مهسا هدایتی، نازنین آیگانی، محمدحسین توکلی، مهدیه صفایی‌نیا، سام سلماسی، حدیثه قربان، رسول آمالی، علی تجدد، نیلوفر برومند، ندا عظیمی، گلبرگ کیانی و عاطفه فتوحی، تصویرگران شماره‌ آذرماه قلک هستند.

گفتنی است ماهنامه‌ قلک ویژه‌ 3 تا 7 ساله‌ها است که از مرداد 93 برای «بهبود سبک اقتصادی زندگی کودکان» در بخش خصوصی با قیمت 4000 تومان منتشر می‌شود. امیر لعلی صاحب امتیاز و مدیرمسؤول ماهنامه قلک است. مدیرهنری این نشریه نیز مهدیه صفایی‌نیا است و کارشناسان بخش شعر و داستان به ترتیب ناصر کشاورز و حدیث لزر‌غلامی هستند. قلک علاوه بر روزنامه‌فروشی‌ها، در شهرکتاب‌ها و برخی کتابفروشی‌های شهرتهران نیز توزیع می‌شود.

منبع: روابط‌عمومی ماهنامه قلک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.