راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه یک کسب و کار خانگی اینترنتی راه بیاندازیم؟

راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی خانگی می‌تواند خسته کننده باشد و در بسیاری از موارد ممکن است از این کار ناامید شوید و دیگر به کار خود ادامه ندهید. در این شرایط بسیاری از افراد عقب‌نشینی می‌کنند و همه چیز را درباره کسب و کار اینترنتی خود فراموش می‌کنند. شما باید این واقعیت را بپذیرید که مانند هرکار دیگری باید با برنامه و منظم عمل کنید.

اگر واقعا می‌خواهید رویای خود را درباره راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق جامه عمل بپوشانید باید عاقلانه و از صمیم قلب عمل کنید. در اینکه ۹ گام برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم:

.

دفتر کار خانگی خود را ایجاد کنید

این‌کار به آن اندازه که به نظر می‌رسد سخت نیست، دفا‌تر کار خانگی باهم تفاوت دارند اما همگی از یک سری چارچوب‌های اساسی محیط کار پیروی می‌کنند:

شما به یک محیط تمیز، بدون سروصدا و مرتب با نور کافی نیاز دارید. محیطی که در آن حواستان پرت نشود، این محیط به شما کمک می‌کند تا روی موضوع کار تمرکز کنید و ایده‌های خلاق بروز دهید. به یک میز و صندلی نیاز دارید. اندازه میز کارتان کاملا به کارهایی که روی آن انجام می‌دهید بستگی دارد. به مکانی نیاز دارید که همه اطلاعات مشتریان خود را در آن نگه داری کنید به عنوان مثال یک کامپیو‌تر و کمد زونکن‌ها.

چگونه یک کسب و کار خانگی اینترنتی راه بیاندازیم؟

ارتباطات: یک خط تلفن، دستگاه تلفن و دورنگار و یک دستگاه چندکاره چاپگر، اسکنر، فکس و فتوکپی به همراه یک ارتباط اینترنتی نیاز دارید. ضمن اینکه گوشی تلفن همراه هوشمند فراموش نشود.

مکانی برای جلسات و بایگانی مدارک: مانند هر کسب و کار خانگی دیگر اگر برای فروش کالا یا خدمات خود برنامه‌ریزی می‌کنید و در صورتی که می‌خواهید خودتان کالای خود را برای فروش ارسال کنید اتاقی را برای نگه‌داری آن‌ها در نظر بگیرید. اگر جلسات خود را در لابی هتل یا هرجایی بیرون از دفتر کار خود برگزار می‌کنید به اتاق کنفرانس نیاز ندارید در غیر این‌صورت حتما فکر به حال آن بکنید.

اگر اعضای خانواده در کنار شما زندگی می‌کنند به خصوص اگر کودکی در خانه دارید اجازه دهید مشتریان شما بدانند اینجا یک دفتر کار خانگی است اما هرگز زمانی که با تلفن صحبت می‌کنید کودک یا حیوان خانگی خود را صدا نزنید!

.

لباس‌های مناسب خانه را فراموش کنید

نیازی نیست که مدل جلوه کنید و خیلی شیک‌پوش باشید اما باید پاکیزه و مرتب به نظر برسید و لباسی متناسب با کسب و کار خود بر تن کنید. حتما پیش از هر قرار ملاقاتی در دفتر نسبت به نظافت شخصی خود اطمینان حاصل کنید.

.

مطمئن شوید کسب و کار شما مجوزهای اداری و مالیاتی لازم را دارد

قوانین تجاری و مالیاتی مربوط به کسب و کار خود را مطالعه کنید، حتما در کتابخانه خود کتاب‌ها و کتابچه‌های لازم را برای مطالعه قوانین در اختیار داشته باشید.

.

برای کسب و کار خود کارت تجاری داشته باشید

.

یک وبسایت تجاری خوب داشته باشید

همه چیز را ساده در نظر بگیرید، به اینکه رنگ‌های گوناگون را در هم بیامیزید نیازی نخواهید داشت. یک وب‌سایت تمیز، شیک با طراحی ساده برای مشتریان شما جذاب و گیرا خواهد بود. یک وب‌سایت شلوغ و درهم بازدیدکننده‌های شما را فراری می‌دهد. سعی کنید بازدیدکننده‌ها را برای بازدید دوباره مشتاق کنید.

home-office-index-way2pay-93-08-18a

به هیچ عنوان در وبسایت خود موسیقی یا هرچیزی از این دست پخش نکنید. استفاده از محتوای پرحجم باعث می‌شود بازدیدکننده‌ها در دسترسی به اطلاعات مناسب از وبسایت شما به مشکل بر بخورند. مطالعات نشان می‌دهد بازدیدکننده‌ها برای بازگذاری یک وب‌سایت زیاد صبر نمی‌کنند. به واکنش خود به یک صفحه وب کند فکر کنید!

وب‌سایت شما باید محتوای مناسب داشته باشد، این موضوع باعث می‌شود بازدیدکننده شما درنگ کند و با کسب و کار شما آشنا شود. برای ارائه محتوا روش‌های بسیاری وجود دارد.

همیشه آمار بازدیدکننده‌های خود را زیر نظر داشته باشید، بازدید کنونی خود را حفظ کنید و برای جذب بازدیدکننده‌های بیشتر که احتمالا بوی مشتری بیشتر را می‌دهند تلاش کنید.

منبع: پرداخت / wikihow.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.