بازار طی ۲ ماه ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است

بازار طی ۲ ماه ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است

شهاب خدابخش، مدیرعامل بازار اعلام کرد کافه بازار از هنگام افزایش سقف باگ بانتی خود به یک میلیارد تومان، تا امروز ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی کافه بازار، بازار در بهمن سال ۱۴۰۲ با افزایش سقف باگ‌بانتی اعلام کرد به پژوهشگران امنیت که با کشف و گزارش آسیب‌پذیری باعث بالارفتن سطح امنیت بازار و کاربرانش می‌شوند تا سقف یک میلیارد تومان جایزه می‌دهد.

همچنین شهاب خدابخش گفته است این مبلغ از بهمن سال گذشته به هکرهای کلاه‌سفید پرداخت شده است.
به گفته او بازار همواره از همکاری متخصصان امنیت و هکرهای کلاه‌سفید استقبال می‌کند.

سقف باگ بانتی (مسابقات ارزیابی امنیتی و شناسایی باگ) در بازار پیش‌ازاین صد میلیون تومان بود.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/pp3y کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی