راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

 آکادمی صاد بازآفرینی می‌شود

مجمع شرکت گسترش انفورماتیک ایران منتهی به سال ۱۴۰۲، با تأکید بر خلق مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر توسعه منابع انسانی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال در چارچوب راهبرد بازآفرینی آکادمی صاد برگزار شد

مجمع شرکت گسترش انفورماتیک ایران منتهی به سال ۱۴۰۲، با تأکید بر خلق مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر توسعه منابع انسانی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال در چارچوب راهبرد بازآفرینی آکادمی صاد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی هلدینگ صاد، در ابتدای این مجمع که به ریاست محمد رضوان‌مدنی سرپرست و رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ فناوری و نوآوری صاد و نمایندگان سهام‌داران برگزار شد، پس از قرائت گزارش حسابرس، راهبردها و برنامه‌های مسئله‌محور با رویکرد حل چالش‌ها و مشکلات فعلی شرکت توسط نمایندگان صاحبان سهام مصوب و به‌منظور اجرا، به هیئت‌مدیره شرکت ابلاغ شد.

رضوان‌مدنی همچنین در ادامه، باتوجه‌به نقش و مسئولیت شرکت گسترش انفورماتیک در زنجیره ارزش گروه صاد به‌عنوان متولی توسعه منابع انسانی حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال، نسبت به تبیین راهبردهای فرادستی هلدینگ فناوری و نوآوری صاد در ارتباط با این شرکت مبنی بر احیای آکادمی صاد به‌عنوان مرجع بانکداری دیجیتال در کشور اقدام کرد.

هدف از بازآفرینی آکادمی صاد در شرکت گسترش انفورماتیک ایران، استفاده از نقاط قوت و ظرفیت‌های این شرکت در راستای مدیریت پرچالش منابع انسانی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات با اولویت اکوسیستم فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران است. آکادمی صاد به شرکت‌های زنجیره ارزش گروه صاد و همچنین بانک صادرات ایران کمک خواهد کرد میان کارکنان موجود و نقش‌های جدید آنها، زمانی که به دنبال تأمین منابع انسانی از داخل سازمان هستند، انطباق ایجاد کنند. آکادمی صاد همچنین این هدف را دنبال می‌کند که کارکنان نیازمند آموزش را در حوزه فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران شناسایی و آموزش‌های موردنیاز آنها را فراهم نماید.

به بیان دیگر، شرکت گسترش انفورماتیک ایران از طریق راهبری آکادمی صاد قادر خواهد بود نسبت به مدیریت شایستگی مبنی بر تمامی اقداماتی که مرتبط با به‌روزرسانی دانش و ارتقای شایستگی‌ها بوده، اقدام نماید. به همین منظور، اعضای هیئت‌مدیره شرکت گسترش انفورماتیک ایران همچنین مکلف شدند برنامه‌های خود را در ارتباط با تأسیس و راه‌اندازی مرکز نوآوری صاد، ارائه کنند. در خاتمه این مجمع، صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۱۴۰۲ شرکت تصویب شد.

گفتنی است شرکت گسترش انفورماتیک ایران در سال ۱۳۶۹ باهدف ارتقای سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین توسعه فرهنگ فناوری محور در سطح کشور، توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع تأسیس شد و پس از حدود ۳۵ سال فعالیت و آموزش بسیاری از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات کشور، بخشی از سهام این شرکت در سال ۱۴۰۲ به هلدینگ فناوری و نوآوری صاد منتقل شد و در حال حاضر، هلدینگ فناوری و نوآوری صاد، شرکت سرمایه‌گذاری رنا و شرکت واسپاری توسعه گستر برنا، سهام‌داران این شرکت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.