راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اصل در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک دریافت کارمزد است

لله‌گانی رئیس هیئت‌مدیره بانک رفاه با بیان اینکه هدف از ارائه خدمات بانکداری الکترونیک ارائه خدمات غیرحضوری و با کیفیت است خاطرنشان کرد: «هدف بانک رفاه کارگران از واگذاری دستگاه‌های کارت‌خوان و پایانه‌های فروشگاهی در درجه اول فرهنگ‌سازی در مقوله استفاده بیش از پیش از بانکداری الکترونیک و در مرحله بعد افزایش تعداد تراکنش‌ها و همچنین افزایش مانده‌حساب‌های متصل به این دستگاه‌ها است.» 

لله‌گانی با ابراز خرسندی از سرعت رشد خدمات بانکداری الکترونیک در سطح کشور گفت: «در چند سال اخیر شاهد رشد و گسترش روز افزون بانکداری الکترونیک هستیم. این امر منجر به عبور از بانکداری حضوری و استفاده از پول فیزیکی و ورود به بانکداری غیرحضوری و الکترونیک شده است.»

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در حوزه استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان و وجود برخی شایعات درخصوص جمع‌آوری این دستگاه‌ها توسط اصناف و بازاریان تاکید کرد: «اصل در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک دریافت کارمزد است، خرید، واگذاری و پشتیبانی این دستگاه‌ها برای نظام بانکی هزینه‌های بالایی در سال دارد و بانک‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت ضروری است که کارمزد دریافت کنند.»

منبع: بانکداری الکترونیک 

دیدگاه‌ها بسته شده است.