راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرپیری در گفت‌وگو با راه‌‌ پرداخت / شرکت‌های معتمد ورود مناسبی به بازار نداشته‌اند

خسرو سرپیری، مدیرعامل شرکت «وثوق» در خصوص تأثیر راه‌اندازی این شرکت معتمد مالیاتی در هلدینگ بهسازان فردا بیان کرد: «در کشور هشت شرکت معتمد نوع اول دیگر علاوه بر وثوق وجود دارد، اما شرکت وثوق از لحاظ پشتوانه و ظرفیت، جایگاه منحصربه‌فردی دارد.»

پایه ارائه خدمات شرکت معتمد مالیاتی بر بستر فناوری اطلاعات است. به گفته سرپیری، شرکت وثوق یک حلقه مفقوده در زنجیره تأمین بانک ملت بود. این بانک در ادامه پیشگامی خود در حوزه‌های فناوری با راهبری هلدینگ بهسازان فردا به این نتیجه رسید که زیرساخت مورد نیاز برای بهره‌مندی مشتریان از خدمات مناسب و بهینه را فراهم کند.

شرکت‌ وثوق علاوه بر کسب‌وکارهای مستقل، ظرفیت شبکه بانکی و بانک ملت، شرکت‌های گروه و مشتریان بانک را نیز داراست. در واقع وثوق علاوه‌بر حدود 30 میلیون مشتری بانک ملت، از ظرفیت بیش از ۶۰ شرکت وابسته به بانک و همچنین شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ بهسازان فردا برخوردار است.»

او ادامه داد: «مجموعه به‌پرداخت با دارا بودن بیش از یک میلیون مشتری در مجموعه ملت ارائه خدمات دارد؛ بنابراین وثوق از بازارهای مختلفی سهم دارد. بانک ملت نیز در کنار ارائه خدمات به مشتریان خود، می‌تواند با کمک وثوق فرایند مالیاتی را برای آنها تسهیل کند.»

سرپیری معتقد است که شرکت‌های معتمد ورود مناسبی به بازار مالی کشور نداشته‌اند. این شرکت‌ها باید با تسهیل در ارائه خدمات مالیاتی، امکان بهره‌مندی مؤدیان از خدمات معتمد را فراهم کرده و آنها را در اجرای وظایف قانونی خود یاری می‌دادند و برای فرهنگ‌سازی در این حوزه اقدام می‌کردند.

او در این خصوص گفت: «وثوق با تنوع و نوآوری در خدمات، دسترسی‌پذیری بیشتری نسبت به سایر مجموعه‌های معتمد در کشور خواهد داشت.»

مدیرعامل شرکت وثوق یکی از اهداف تأسیس این شرکت را تکمیل زنجیره تأمین گروه بهسازان فردا دانست و عنوان کرد: «بانک ملت یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور است و شرکت بهسازان فردا نیز به‌عنوان هلدینگ فناوری بانک نیازمند ارائه خدمات نوین در حوزه مالیاتی به مشتریان و مؤدیان مالیاتی بوده است. امید است وثوق در این حوزه سرآمدی لازم را به دست آورد.»

 او خاطرنشان کرد: «علاوه بر موارد فوق شاید مهمترین هدفی که گروه بهسازان را برای تأسیس شرکت وثوق ترغیب کرد، مسئولیت بانک و این هلدینگ در قبال مشتریان خود و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی است که در قبال آحاد جامعه دارد. حال با تأسیس وثوق، علاوه‌بر مشتریان بانک ملت، تمامی مؤدیان مالیاتی نیز می‌توانند از خدمات وثوق استفاده کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.