راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکانات جدید استیکینگ و ییلدفارمینگ به نوبیتکس اضافه شد

نسخه دوم استیکینگ و ییلدفارمینگ نوبیتکس در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این نسخه علاوه بر تغییرات ظاهری و بهبود تجربه کاربری، کاربران می‌توانند در هر زمان از بازه فعال بودن طرح، درخواست لغو استیکینگ یا ییلدفارمینگ خود را ثبت کنند و در همان زمان دارایی وارد بازه آزادسازی شود.

در استیکینگ، کاربران با مشارکت در فرایند اجماع و پیش‌بردن شبکه، پاداش دریافت می‌کنند. با این کار هم از نوسانات و افزایش ارزش آن رمزارز سود می‌برند و هم پاداش عایدشان می‌شود.

ییلدفارمینگ نیز فرایندی است که در آن، کاربران با دارایی‌های رمزارزی خود، در پروژه‌های دیفای یا همان امور مالی غیرمتمرکز مشارکت می‌کنند و از این طریق، پاداش دریافت می‌کنند.

این دو قابلیت از مدتی قبل از طریق نوبیتکس در اختیار ایرانیان قرار گرفته و کاربران می‌توانند با مشارکت در پروژه‌های استیکینگ و ییلدفارمینگ پاداش دریافت کنند.


لغو سریع استیکینگ و ییلدفارمینگ


در نسخه اول استیکینگ و ییلدفارمینگ نوبیتکس، هنگامی که کاربر در یک طرح مشارکت می‌کرد و قصد خروج از طرح را داشت، در هر صورت باید تا سپری‌شدن کامل مدت‌زمان طرح صبر می‌کرد.

در نسخه جدید، این قابلیت به کاربر داده شده که در هر زمان از بازه فعال‌بودن طرح، اقدام به درخواست لغو استیکینگ و ییلدفارمینگ خود کند و در همان زمان دارایی او وارد بازه آزادسازی شود. به این قابلیت «لغو سریع» گفته می‌شود. در صورتی که کاربر در هر زمانی پیش از اتمام طرح استیکینگ اقدام به ثبت درخواست لغو سریع کند، دارایی او از ساعت 15 همان روز یا روز بعد (بسته به زمان ثبت درخواست) وارد بازه آزادسازی می‌شود. اما این درخواست یک شرایط ویژه برای کاربر ایجاد می‌کند و آن اینکه دارایی‌ای که پیش از زمان اتمام طرح، لغو شده است، مشمول دریافت پاداش نمی‌شود. پیش از این در صورتی که کاربر به‌عنوان مثال در طرح استیکینگ 30روزه فانتوم شرکت کرده بود، در صورتی که قبل از پایان دوره درخواست لغو طرح را می‌داد باید تا پایان دوره 30روزه صبر می‌کرد.

همچنین در نسخه دوم استیکینگ و ییلدفارمینگ نوبیتکس، تغییر وضعیت تمدید یا عدم تمدید خودکار یک طرح در هر زمان برای کاربران فراهم شده است. در نسخه اول در صورتی که یک طرح امکان تمدید خودکار داشت، به‌ صورت پیش‌فرض با اتمام زمان طرح، دارایی کاربر در یک طرح مشابه قفل می‌شد، اما در نسخه جدید، کاربران می‌توانند در هر زمانی در پنل طرح‌های فعال خود، اقدام به فعال یا غیرفعال‌کردن تمدید خودکار کنند.


اطلاع‌رسانی طرح‌های جدید


یکی از دغدغه‌های کاربران، اطلاع‌رسانی برای شروع عضویت در طرح‌های جدید است. در نسخه دوم استیکینگ این قابلیت اضافه شده که کاربران بتوانند روی طرح‌هایی که زمان عضویت در آنها به اتمام رسیده درخواست یادآوری ثبت کنند تا هنگام شروع ثبت‌نام در دوره بعدی، طرح از طریق ایمیل و نوتیف به کاربران اطلاع‌رسانی شود.

از سوی دیگر، صفحه پنل استیکینگ، ییلدفارمینگ و صفحه «طرح‌های من» در نوبیتکس مورد بازبینی قرار گرفت و ساختار نمایش اطلاعات و عملکرد استیکینگ از نظر بصری و تجربه کاربری با تغییراتی همراه بوده است.

کاربران می‌توانند برای مشاهده آخرین تغییرات انجام‌شده و عضویت در طرح‌های استیکینگ و ییلدفارمینگ بعد از ورود به پنل کاربری و کلیک روی گزینه نوبیفای، گزینه استیکینگ یا ییلدفارمینگ را انتخاب کنند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.