راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با حمایت صرافی‌ ارز دیجیتال اکس‌اونیکس و به همت انتشارات راه پرداخت / کتاب «کریپتوکارنسی» منتشر شد

کتاب «کریپتوکارنسی» با حمایت صرافی‌ ارز دیجیتال اکس‌اونیکس و به همت انتشارات راه پرداخت منتشر شد.

کتاب «کریپتوکارنسی؛ پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند» به قلم جیان وُلپیسلی و به همت انتشارات وایرد در سال 2021 منتشر شد. برگردان این کتاب به زبان فارسی، به قلم محمد رهبان و به یاری انتشارات راه‌ پرداخت، به‌عنوان بخشی از کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در سال ۱۴۰۲ منتشر شده است.

کتاب حاضر، یک راهنمای جامع و مختصر در پنج فصل است که هر آنچه را لازم است درباره فناوری بلاکچین و رمزارزها بدانید، از بیت‌کوین و استیبل‌کوین گرفته تا استخراج رمزارزها، قراردادهای هوشمند و فورکینگ توضیح می‌دهد. این کتاب با ارائه تعریفی مختصر از مفاهیم اصلی مرتبط با این اکوسیستم، سعی کرده یک دریچه ورود مناسب برای افراد علاقه‌مند به این حوزه باشد. در همین راستا، صرافی اکس‌اونیکس، به‌عنوان یکی از فعالان حوزه مالی غیرمتمرکز و رمزارزها، با هدف توسعه دانش و همچنین ایفای مسئولیت اجتماعی خود، با حمایت از انتشار این کتاب، گامی در راستای ترویج آگاهی در حوزه بلاکچین و کریپتوکارنسی برداشته است. امید است که ترجمه این کتاب، قدم مثبتی در توسعه اکوسیستم فین‌تک و همچنین افزایش دانش حوزه رمزارز برای فارسی‌زبانان باشد.


معرفی صرافی اکس‌اونیکس


صرافی اکس‌اونیکس، یک پلتفرم حرفه‌ای در زمینه ارزهای دیجیتال است که خدماتی منحصربه‌فرد و ایمن برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. این صرافی با بیش از پنج سال سابقه فعالیت، بیش از هفتاد ارز دیجیتال را با امکانات نوآورانه و فناوری پیشرفته پوشش داده است. سرعت بالای تراکنش، پشتیبانی حرفه‌ای و رابط کاربری ساده و کارآمد از ویژگی‌های برجسته اکس‌اونیکس محسوب می‌شوند. با توجه به اهمیت امنیت به‌عنوان اولویت اصلی، اکس‌اونیکس تضمین‌کننده تجربه‌ای ایمن و مؤثر در دنیای ارزهای دیجیتال برای همه کاربران ایرانی و حتی خارج از ایران است.

صرافی اکس‌اونیکس با ارائه خدمات پشتیبانی حرفه‌ای، اطمینان می‌دهد که هیچ مشکلی غیر قابل حل نیست. اعضای تیم پشتیبانی اکس‌اونیکس افراد متخصصی هستند که توانمندی‌های لازم برای حل تمام مشکلات شما را دارند. همچنین، آنها با درک کامل مشکلات اقتصادی و با ارزشی که برای وقت کاربران قائل‌اند، در سریع‌ترین حالت ممکن به حل مشکلات شما می‌پردازند.

یکی از نگرانی‌های کاربران صرافی‌ها، ناتوانی در انتقال مبالغ بزرگ است. اکس‌اونیس این مشکل را برای کاربران حل کرده است؛ امکان انتقال وجه بالای 25 میلیون تومان از طریق پرداخت با شناسه در اکس‌اونیکس فراهم شده است. برای انجام این نوع انتقال کافی است از یکی از روش‌های پرداخت موجود برای مبالغ بزرگ (مانند پایا، ساتنا و حساب‌به‌حساب بانک ملت) استفاده کنید و پس از دریافت شناسه واریز، مبلغ دلخواه خود را به‌صورت امن انتقال دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.