راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ششمین نسخه ماهنامه دامیننس منتشر شد/ بررسی اهمیت ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار کریپتو

در ششمین نسخه از ماهنامه «دامیننس» درباره موضوعاتی جنجالی مانند ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار کریپتو، نات‌کوین و اپل ویژن پرو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ششمین نسخه از ماهنامه دامیننس، طبق روال هر ماه، با عناوینی جذاب و خواندنی و با هدف ارائه اطلاعاتی جامع درباره آخرین دستاوردها، معرفی محبوب‌ترین پروژه‌ها و آموزش‌های تخصصی و به‌روز این حوزه منتشر شد.

ماهنامه دامیننس، مجله تخصصی دنیای کریپتوکارنسی، فعالیت خود را در مهرماه ۱۴۰۲ و با هدف تبدیل شدن به منبعی ارزشمند برای علاقه‌مندان دنیای کریپتوکارنسی آغاز کرد. شما در هر شماره از این ماهنامه، خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را خواهید خواند، با مفاهیم، نوآوری‌ها، الگوریتم‌ها، پلتفرم‌ها و پروژه‌های پرسروصدای بازار در ماه گذشته آشنا خواهید شد و نکات و تحلیل‌های تخصصی و مهمی درباره بازار کریپتوکارنسی خواهید آموخت. ماهنامه دامیننس با شعار «بیت‌پین؛ یکی برای همه» و تیمی متشکل از کارشناسان، تحلیلگران و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای در زمینه کریپتوکارنسی، محتوایی متنوع و جذاب برای خوانندگان علاقه‌مند به این حوزه فراهم می‌کند و در قالب فایل PDF هم قابل‌ دانلود است.

در نسخه ششم از ماهنامه دامیننس ابتدا سرمقاله‌ای درباره ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار کریپتو خواهید خواند، پس از آن مروری خواهیم داشت بر اخبار بازار و اخبار بیت‌پین و سپس سراغ مطلبی با عنوان «رونمایی از آینده تعامل‌پذیر بلاکچین‌ها» خواهیم رفت. «روایتی از خلق محصول در دنیای رمزارزها»، «بازی پرسروصدای نات‌کوین و تورم و رکود؛ دو روی یک سکه» سه عنوان بعدی ماهنامه هستند. در ادامه هم مصاحبه‌ای با مظاهر کبیری، مدیر هنری بیت‌پین خواهیم داشت.

پس از آن با نکاتی برای فعالیت ایمن در صرافی‌های ارزهای دیجیتال آشنا خواهید شد، درباره اپل ویژن پرو و تأثیرش بر بازار کریپتو اطلاعاتی کسب خواهید کرد و در انتها هم دلایل عجله داشتن برای پولدار شدن را خواهید خواند.

ششمین شماره ماهنامه دامیننس در قالب فایل PDF هم قابل‌ دانلود است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک به صفحه مربوط به این ماهنامه در آکادمی بیت‌پین مراجعه کرده و ششمین شماره از این ماهنامه تخصصی را مطالعه کنند و نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت بهبود کیفیت محتوای آن ارائه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.