راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل سرویس خرید اعتباری مینی‌پی خبر داد / عرضه کالاهای تنظیم بازار با تخفیف در طرح «دیدار»

استارتاپ «مینی‌پی» که یکی از بازیگران اصلی اکوسیستم فروش اعتباری و اقساطی کالاهای تندمصرف (سوپرمارکتی) است، در حال حاضر با دارابودن بیش از ۱۰ هزار صندوق فروشگاهی متصل در کشور، به جهت کمک به نظارت بیشتر در زمینه زنجیره تأمین و فروش کالا، متولی طرح سراسری «دیدار» شد.

طرح سراسری دیدار روز پنج‌شنبه با حضور مسئولان در استان خراسان رضوی به‌ صورت آزمایشی در بیش از ۸۰ سکوی تنظیم بازار و ۲۳۰ صندوق فروشگاهی با همکاری مینی‌پی آغاز به کار کرد. مسئولان حاضر در سالن به‌ صورت زنده انبارهای کالا را مشاهده کردند و دو بار توسط دو خبرنگار به دو شعبه از فروشگاه‌های تعیین‌شده مراجعه شد و فرایند به‌ صورت زنده به همه افراد حاضر در سالن نمایش داده شد.


برنامه مینی‌پی در شش فاز


مهدی مقیمیان، مدیرعامل مینی‌پی در این برنامه اشاره کرد که این طرح دارای چند فاز مختلف است:

فاز اول: امکان خرید کالاهای تنظیم بازار از سکوهای اعلام‌شده با قیمت مصوب و حتی کمتر از آن ارائه خواهد شد.

فاز دوم: امکان خرید اعتباری بدون حذف گزینه‌های تخفیف و عدم تفاوت قیمت خرید نقدی و اقساطی برای افراد تحت توثیق انجام خواهد شد.

فاز سوم: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با بیش از ۴۰ تولیدکننده اصلی کالاهای سوپرمارکتی، پس از خرید مبلغ یا درصدی از آن خرید به‌ صورت کش‌بک به‌ حساب خریدار بازگشت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که این مبلغ علاوه بر تخفیف‌های اعمال‌شده در زمان خرید است.

فاز چهارم: خرید با قیمت کارخانه یا به‌صورت اقساط بلندمدت‌تر، سه و شش‌ماهه عرضه خواهد شد.

فاز پنجم: امکان وثیقه‌گذاری و اعتبارسنجی آنلاین برای همه افراد با همکاری و مشارکت چند بانک عامل انجام خواهد شد.

فاز ششم: امکان خرید آنلاین با ارسال رایگان به قیمت تولید و با اقساط بلندمدت انجام خواهد شد.

مدیرعامل مینی‌پی فرایند اجرای این کار را برای افراد تحت توثیق به این شکل توضیح داد که بدون نیاز به اپلیکیشن یا گوشی هوشمند، تنها با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام‌شده و ارائه کد ملی، پس از خرید و مشاهده اعتبار، رمز موقت خرید به شماره موبایل خریدار ارسال می‌شود که با ارائه آن به صندوق می‌توان تراکنش را نهایی کرد.

مقیمیان در پاسخ به اینکه لیست فروشگاه‌ها از کجا قابل‌ مشاهده هست، اعلام کرد که لیست پذیرندگان از طریق بخش پذیرندگان اپلیکیشن مینی‌پی قابل‌ مشاهده و مسیریابی است؛ ضمن اینکه افراد پس از خرید از طریق این اپلیکیشن می‌توانند گزارش خرید خود را مشاهده کنند. لیست اقساط برای هر خرید مشخص شده و حتی کالاهای خریداری‌شده نیز قابل رؤیت هستند. هر فرد نیز می‌تواند قبل از موعد سررسید قسط خود نسبت به پرداخت یا تسویه آن اقدام کرده و دوباره اعتبار دریافت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.