راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع شرکت رایانه خدمات امید از اتفاقات مهم یک سال گذشته می‌گوید / در حال اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و اثرگذار در بانک سپه هستیم

به گفته امیرحسین جوادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع شرکت رایانه خدمات امید، در یک سال گذشته چند رویداد مهم در بانک سپه اتفاق افتاد که یکی از مهم‌ترین آنها راه‌اندازی مجدد کارخانه نوآوری گروه فناوری اطلاعات بانک سپه بوده است.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت رایانه خدمات امید، امیرحسین جوادی در حاشیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران گفت: «شرکت ما امسال با شعار «رایانه خدمات امید، امید فناوری اطلاعات بانک سپه» در این نمایشگاه شرکت کرده است. در حال حاضر تنها مشتری ما بانک سپه است که این مجموعه بزرگ هم از حدود یک سال پیش، شعار تحول دیجیتال را برای خود انتخاب کرده است. البته باید در نظر داشت که پیاده‌سازی این شعار برای بانکی به قدمت و وسعت بانک سپه آسان نیست و پیچیدگی‌های بسیاری دارد، زیرا هر تغییری در بانک سپه نیازمند تغییرات بسیار دیگری در حوزه‌های فرایندی و رویکردی است. اما خوشبختانه با تدابیری که مدیران بانک سپه و شرکت‌های وابسته این بانک در نظر گرفتند در سال گذشته نه‌تنها توانستیم به اهداف خود برسیم، بلکه با برگزاری رویدادهایی، محصولات خوبی نیز در حوزه تحول دیجیتال به عرصه ظهور رساندیم.»


چشم‌انداز آینده رایانه خدمات امید


معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع شرکت رایانه خدمات امید ادامه داد: «در یک سال گذشته چند رویداد مهم در بانک سپه اتفاق افتاد که یکی از مهم‌ترین آنها راه‌اندازی مجدد کارخانه نوآوری گروه فناوری اطلاعات بانک سپه بوده است. با هم‌راستا شدن هرچه بهتر اهداف این مرکز با استراتژی‌های بانک سپه، توانستیم با بهره‌گیری از محصولات شرکت رایانه خدمات امید و همراهی شرکت‌های امیدبوم، امیدپی، امیدتک و دیگر شرکت‌های وابسته گروه فناوری اطلاعات بانک سپه (گروه فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید)، اتفاقات خوبی رقم بزنیم. در همین رویداد چند مورد از این محصولات به‌عنوان محصول برتر انتخاب شدند و چند کارگاه معرفی محصول هم برگزار کردیم که با استقبال خوبی روبه‌رو شد.»

جوادی ضمن تشکر از مدیران بانک سپه گفت: «خوشبختانه مدیرعامل بانک سپه و همچنین قائم‌مقام بانک در حوزه فناوری اطلاعات تسلط خوبی دارند و این موضوع خیلی کمک کرده که بانک سپه در یک‌ سال گذشته بتواند چند پروژه بزرگ را پشت سر بگذارد.»

او همچنین در خصوص اهداف آینده رایانه خدمات امید بیان کرد: «ما آینده را با همین اتفاقات کوچکی که در زمان حال رقم می‌زنیم خواهیم ساخت. همه ما می‌دانیم در عرصه فناوری اطلاعات، هر اتفاق کوچکی در دنیا روی دهد، فعالیت تمامی شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات را تحت‌ تأثیر قرار می‌دهد؛ بنابراین نمی‌توان در این حوزه یک برنامه پنج یا ۱۰ساله تدوین کرد. در حال حاضر هم ما در رایانه خدمات امید در لحظه برنامه‌هایمان را عوض می‌کنیم تا بتوانیم خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم. با توجه‌‌ به این موضوع این روزها برنامه‌های ما کوتاه‌مدت شده که اتفاق بسیار خوبی است و در نهایت مردم کشور و مشتریان بانک سپه از آن منتفع خواهند شد»

جوادی در پایان گفت: «امیدواریم بتوانیم همچنان گام‌های مؤثری برداریم تا روزبه‌روز شاهد پیشرفت حوزه فناوری اطلاعات کشور عزیزمان ایران باشیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.