راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک پاسارگاد نشان زرین برترین و تأثیرگذارترین شرکت سرمایه‌گذاری را دریافت کرد

پنجمین اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حمل‌ونقل و راه‌وشهرسازی، سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد.

در این اجلاس که مسئولان و مقامات عالی‌رتبه از نهادها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی ازجمله ریاست‌جمهوری، مجلس، بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه‌وشهرسازی حضور داشتند، پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق به دریافت «نشان زرین برترین و تأثیرگذارترین شرکت سرمایه‌گذاری»، «استاندارد و جایزه بین‌المللی برترین دانش و هوش مالی در حوزه سرمایه‌گذاری از سوی اتحادیه اروپا» و «نشان ملی رتبه نخست توان کیفی و رقابتی در سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های عظیم عمرانی، صنعتی و ساختمانی» شد.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از شرکت‌های صنعت پرداخت الکترونیک کشور در راستای کمک به هوشمندسازی حمل‌ونقل شهری با محصول AFC توانست این سه جایزه را از آن خود کند. این محصول که یک سیستم کاملاً هوشمند برای جمع‌آوری خودکار کرایه در ناوگان شهری از طریق کارت‌خوان یا کد است، به مدیران شهری این امکان را می‌دهد با استفاده از اطلاعات این سامانه، علاوه بر اتخاذ تصمیم‌های سریع و دقیق، تراکنش‌های خردی که در مکان‌های مختلف شهر رخ می‌دهد را مدیریت کرده و در هر لحظه گزارش‌های آماری مرتبط را مشاهده کنند.

این اجلاس ضمن بررسی فرصت‌های پیشرفت و توسعه در حوزه‌های صنعت ساختمان، حمل‌ونقل و راه‌وشهرسازی و پیشبرد اهداف توسعه ملی، با رویکرد توسعه کیفیت و ارتقای جایگاه بخش خصوصی در صنعت، تاکنون در پنج دوره برگزار شده و توانسته شرکت‌های برتر را در سطحی جامع به عموم مصرف‌کنندگان معرفی کند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.