راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا برگزار می‌کند / سومین رویداد پل سرمایه‌گذاری در حوزه فراگیری و فناوری‌های مالی

سومین رویداد از سلسله‌رویدادهای پل سرمایه‌گذاری ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ توسط شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا (Sina VC) با همکاری هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا برگزار می‌شود.

فناوری‌های مالی در بورس، بانک، بیمه و لیزینگ، فراگیری مالی و آموزش سواد مالی، رمزارز، بلاکچین و هوش مصنوعی در صنعت مالی، پردازش اطلاعات مالی، اعتبارسنجی و رتبه‌بندی اعتباری شرکت‌ها و همچنین مدیریت سبد دارایی و سرمایه‌گذاری محورهای رویداد پل سوم فراگیری و فناوری مالی است.

یاسر خانی، مدیرعامل شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا پیش‌تر گفته بود که در سینا وی‌سی توجه ویژه‌ای به سواد مالی داریم و قرار است از ایده‌ها و محصولاتی که در کنشگری مالی فعال هستند حمایت کنیم.

یاسر خانی، مدیرعامل شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا

او در خصوص میزان سهامداری شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا در طرح‌هایی که با کمک این هلدینگ راه‌اندازی می‌شود، گفت: «بین پنج تا ۴۹ درصد در شرکت‌هایی که سرمایه‌گذاری می‌کنیم سهامداری خواهیم کرد و تلاش داریم بر همین اساس نظارت خود را اعمال کنیم. قطعاً تعدادی عضو هیئت‌مدیره هم خواهیم داشت.»

خانی درباره جزئیات میزان حمایت‌های مالی از طرح‌ها و ایده‌های رویداد اول و دوم افزود: «در رویداد اول که ۳۵ طرح ارائه شده بود از ایده برتر 10 میلیارد تومان حمایت کردیم و برای رویداد دوم هم که ۱۲۵ طرح ارائه شده بود از یک طرح ۱۰ میلیارد تومان حمایت کردیم.»

علاقه‌مندان تا ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ می‌توانند از طریق سایت ثبت‌نام کرده و طرح سرمایه‌گذاری‌‌شان را نیز ثبت کنند. این رویداد ۳۰ بهمن‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن IHIT-37A برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.