راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به سرویس شبای گروهی رده / از تبدیل شماره کارت به شماره شبا تا تطبیق نام افراد با صاحب شماره شبا

اگر انتقال دائمی پرتعداد پول به حساب‌های دیگر بانکی یکی از کارهای روزمره و همیشگی شماست، سرویس شبای گروهی سایت «رده» کمک شایانی به کسب‌وکارتان خواهد کرد. سرویس شبای گروهی رده می‌تواند تنها در چند دقیقه تبدیل شماره کارت به شماره شبا، استعلام شماره شبا با مشخصات بانکی و تطبیق نام افراد با صاحب شماره شبا را انجام دهد. سرویس تبدیل کارت به شبای گروهی، سرویس فعال آنلاین است که کاربران در «رده» امکان استفاده از آن را دارند. همچنین سرویس شبای گروهی تبدیل شماره کارت یا شماره حساب به شماره شبای تمام بانک‌ها را انجام می‌دهد و محدود به بانک خاصی نیست.

تبدیل چند هزار شماره کارت یا شماره حساب به شماره شبا یا استعلام و تطبیق مشخصات دارنده کارت با شماره شبا هم زمان زیادی لازم دارد و هم احتمال بروز خطا را زیاد می‌کند.


شبای گروهی مناسب چه کسانی است؟


نیروهای مالی، حسابداران، مدیران مالی یا فعال در هر کسب‌وکاری که باید در طول روز، هفته یا ماه تعداد زیادی انتقال پول به حساب‌های بانکی افراد انجام دهند، می‌توانند از سرویس شبای گروهی استفاده کنند. پس کسانی که در امور مالی شرکت‌ها، انبارها، مؤسسات مالی، بیمه‌ها، صندوق‌های قرض‌الحسنه، کارگزاری‌ها، شرکت‌های حمل‌ونقل، کترینگ‌ها، کارخانجات یا هر جای دیگری کار می‌کنند، می‌توانند از سرویس رده بهره بگیرند.


چطور از سرویس شبای گروهی رده می‌توان استفاده کرد؟


برای دریافت این سرویس دو راه وجود دارد؛ راه اول ورود به پنل شبای گروهی رده و فعال‌‌سازی یکی از بسته‌های شبا است. این بسته‌ها مخصوص کسانی است که تا سقف ۱۶۰۰ تبدیل شبا نیاز دارند. اما مشتریانی که نیاز به تعداد بالاتری شماره شبا داشته باشند، می‌توانند با پشتیبانی رده تماس بگیرند تا بسته به نیازشان، بسته شخصی‌سازی‌شده‌ای برای آنها تعریف شود. مرحله بعد هم ارسال اطلاعات است. کافی است هر تعداد شماره کارت یا شماره حسابی که نیاز به تبدیل به شماره شبا دارند، داخل یک فایل اکسل بارگذاری کرده و برای رده ارسال کنند. سرویس شبای گروهی هم کار تبدیل شماره شبا را انجام می‌دهد، هم خروجی نام و مشخصات فردی و نام بانک مقصد را در اختیار مشتریان می‌گذارد و هم نام و نام خانوادگی افراد را با مشخصات داخل فایل اکسل مطابقت می‌دهد.


مراحل استفاده از سرویس شبای گروهی


ابتدا باید وارد سایت رده شوید. پس از ورود به سایت، باید وارد حساب کاربری خودتان شوید.

برای ورود به حساب کاربری، کافی است شماره همراه خود را ثبت کنید و کد تأیید را که به گوشی‌تان پیامک می‌شود، وارد کنید. اکنون در پنل کاربری رده، وارد قسمت «شبای گروهی» شوید.

بعد از بارگذاری فایل، یکی از گزینه‌های استعلام شبای گروهی یا درخواست تبدیل کارت به شبای گروهی را بزنید و منتظر بمانید. فایل تبدیل یا استعلام شبایی را از رده تحویل بگیرید.


نحوه دریافت استعلام شبا


برای استعلام شبا دو راه پیش رو دارید؛ استعلام از همراه‌بانک یا اپلیکیشن رده. برای گرفتن استعلام شبا از همراه‌بانک، حتماً باید اپلیکیشن همان بانک را در گوشی‌تان نصب داشته باشید. نکته‌ای که استعلام شبا از همراه‌بانک را کمی سخت می‌کند، همین است. اما روش دوم ورود به سایت «رده» است. کافی است اپلیکیشن رده را روی گوشی موبایل‌تان نصب کنید تا بتوانید استعلام شبای همه بانک‌های ایرانی را بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.